Giveway Haul

16. júna 2015


Ahoj, ahoj! :) 
Prajem vám krásny utorok. Tento článok som musela prednastaviť, pretože práve v tomto čase sa nachádzam na fakulte a mám pred sebou dve skúšky, samozrejme, že tie najťažšie. Vy sa dúfam máte oveľa lepšie a snáď si rady pozriete, čo sa mi prednedávnom podarilo vyhrať. Nepomhla som sa totiž odolať giveaway na blogu u Dandelijon, ktorej blog je inak úžasný, zapojila som sa a mala som šťastie. Súťažila som o tento balíček...

Pôvodný obrázok z giveaway.
(S povolením Lucky-Dandelijon - zdroj)
... a keď som zistila, že som vyhrala, mala som obrovitánsku radosť! Takže, keď vás zaujíma, čo všetko vlastne v balíčku bolo, pokračujte ďalej :) 

Domov mi prišla velikánska a krásne vyzdobená obálka, na ktorej bolo vidno, že si Lucka dala naozaj záležať - srdiečka nad "i", nálepky, pečiatka ♥ 


A obsah balíčka teda nebol o nič horší. I keď som vedela, čo mám očakávať, aj tak som sa nad každou jednou vecou maximálne vytešovala. Nemôžem ani povedať, čo mi spravilo najväčšiu radosť, pretože sa teším zo všetkého a dodnes (už sú to možno aj dva týždne) ma tá radosť neomrzela.
Čo som si teda v balíčku našla?
• dvojicu Caudalie - krémik na ruky perfektný do kabelky a skvelý balzam na pery, ktorý som hneď musela skúšať a je vážne super.
• vzorky Dr. Hauschka - moje prvé stretnutie so značkou - makeup som ešte neskúšala, za to levanduľový sprchový gél so santálovým drevom je už v preč a bol vážne fajn :) 
• maličkú termálnu vodu Avéne, ktorú už mám v kabelke a vecelo sa ňou osviežujem v tých horúčavách, zatiaľ čo okoloidúci mi môžu len ticho závidieť ;)
• najkrajšie nálepky, mono tieň Gabriella Salvete, sladké mini pilníčky, gumičku do vlasov - telefónnu šnúru, s ktorou sa moje vlasy stretli prvý krát a už ju milujú a rozkošný odkaz :) 





• tiež gaštanovú sladkosť, ktorá padla ešte ten deň, čo som balíček otvorila, verbenový krémik na ruky od Panier des Sens v DIY kelímku ♥ a mini Ciaté lak na nechty, ktorý som si hneď zamilovala, je totiž v nádhernej broskyňovo-zlatej farbe
• a ešte melónové vreckovky, fialovú semišovú ceruzku a neskutočne krásne nožničky.



Dúfam, že som spomenula všetko a na nič nezabudla a som si istá, že teraz už viete, prečo som sa tak veľmi tešila - a stále sa teším :) A úprimne, toto bola snáď prvá súťaž, v ktorej som vážne, vážne, vážne chcela vyhrať :) Takže mám ešte odkaz pre Lucku:


Vaša Donny ♥

PS: Ospravedlňte zlú kvalitu fotiek v kolážach, zhoršila sa automaticky :(
A ak ste sa ešte nezapojili do mojej GA, určite to TUTO napravte :) 

16 komentárov:

  1. Srdečne gratulujem :-) Lucka robí krááásne balíčky :-) Proste má talent :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Martinka. Máš úplnú pravdu :)

      Odstrániť
  2. Neboj sa skúšky sa podaria :). Ja som dnes mala prijímačky na Magistra a nevidím to ružovo :D ale už som taká unavená že už sa nad tým ani nevládzem trápiť.
    Balíček som tiež veľmi chcela vyhrať ale potešila som sa že si vyhrala aspoň to pre nás otestuješ :D najviac ma zaujíma kozmetika Caudalie či za to stojí a aj lak že koľko vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ti rozumiem, to človek už ani nemá silu na strach a obavy z neúspechu a už len čaká ako to dopadne.
      Ďakujem, si veľmi milá :) A čo sa tohoto týka, rada dám vedieť :)

      Odstrániť
  3. Moc k výhře gratuluji, obsah balíčku byl vážně úžasný :)

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný balíček a gratuluji k výhře.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Písala som komentár a nikde nie je.... tak ti ešte raz blahoželám k výhre, Lucka vie nádherne zabaliť darčeky a poteší nielen oči, ale aj dušu :-) A tíško ti závidím balíček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Martinka, je to preto, že komentáre sú moderované, teraz s tu už oba :) Ďakujem ešte raz. So všetkým s tebou súhlasím :)

      Odstrániť
  6. fúúú, nádherná výhra, gratulujem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá zlatá Donny, pár slov o tomto tvojom krásnom príspevku sme si síce napísali už na FB, no k tej poslednej foto ešte musím pripísať: ♥♥♥ ;-) Keď som k tebe toho vtáčika posielala, povedala som mu, že mu u teba bude určite parádne a supersky. A - nemýlila som sa.;-) Ďakujem aj ja! :-**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Lucka, veľmi ma tento tvoj milý komentár potešil ♥

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS