Foundation Collection N°2

26. júna 2015

Ahojte! :) 
Dúfam, že máte krásny deň, keď už je ten koniec pracovného týždňa. Tak ako som vám sľúbila, vám dnes prinášam pokračovanie článku o makeupoch, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke. A keďže podstatný úvod k tejto téme sme absolvovali už minule, myslím, že by sme mohli prejsť rovno k veci... 



6) DERMACOL - MAKE-UP COVER (odt. 210)
Určite všetky poznáte prvý makeup na svete, o tom nepochybujem. Tiež viem, že je veľa žien, ktoré ho majú rady, rady ho používajú a vyhovuje im. A ja sa im ani nečudujem, je naozaj super, navyše za veľmi priaznivú cenu, no nie pre mňa. Prvá vec je, že aj keď mám štvrtý najsvetlejší odtieň a ten je naozaj svetlý, akosi sa s ním neviem stotožniť a radšej by som mala svetlejší - v lete mi ale sedí. Super je aj to, že ho na celú tvár stačí naozaj veľmi malé množstvo, pretože kryje výborne a je vodeodolný, ten svoj si vyberie naozaj každý, pretože jeho škála odtieňov je priam obdivuhodná... toto všetko o ňom vieme a je to naozaj výborné, ja ho ale neviem na pleti akosi zniesť. Keď sa preženie množstvo, vytvorí masku a aj keď je množstvo v poriadku mám pocit, že moja pleť nemôže dýchať. Navyše napriek vysokému krytiu akosi viac zvýrazňuje rozšírené póry i drobné vrásky (väčšie nemám, neviem posúdiť) a neskutočne sa mi po ňom mastí pleť. Takže ho radšej využívam len miesto korektoru, keď potrebujem zamaskovať veľké zlo a ak ho niekedy miniem (alebo skôr vyhodím, lebo už bude starý) znovu si ho nekúpim.
(Na fotke použité minimálne množstvo)
♥♥/5


7) PUPA - LIKE A DOLL (odt. 010)
Ďalší z dielne Pupa, no tento mi nesadol až tak ako Made to Last z minula. Priznávam však, že keď som si ich kúpila a používala prvé týždne, bolo to presne naopak. Teraz som už viac kritická a vadí mi aj jeho silikónová konzistencia, to, že pri použití akéhokoľvek štetca mám na tvári pruhy a ustrážiť jeho množstvo je ťažké, pretože sa mi veľmi často stáva, že to prepísknem s dávkovaním pipetkou (ktorá mu ale inak na vzhľade a zaujímavosti len pridáva) a potom mám čo? Masku... Takže tento síce z času na čas použijem rada, pretože má skvelý odtieň a keď si ustrážim množstvo, je po ňom pleť naozaj krásna, znovu sa k nemu už v budúcnosti nebudem vracať.
♥♥♥/5



8) MAKEUP REVOLUTION - THE MATTE EFFECT (odt. IVORY)
Teraz to zasa trošku predelíme, pretože tento je narozdiel od predchádzajúcich dvoch môj veľký obľúbenec. Stále trvám na tom, čo som nedávno napísala, že síce jeho krytie nie je takmer ani povšimnuteľné, nedokonalosti nekryje, no ani nezvýrazňuje, nerobí masku, krásne zjednocuje, hydratuje a je naozaj vhodný na mastnú a lesknúcu sa pleť. Zmatňujúci efekt sa síce úplne nekoná, ale ani žiadne extrémne výrazné mastenie, ktoré by nenapravila troška púdru :) A k tomu krytiu - kto by ho skutočne očakával, keď sa predáva v kategórii tekutých púdrov? Je to tá istá kategória, do ktorej patrí aj L´Oréal z minula, no ten určite nespĺňa to, čo tento. Aspoň u mňa nie...
♥♥♥♥♥/5



9) L´ORÉAL - TRUE MATCH (odt. R2•C2 ROSE VANILLA)
Ďalší makeup v mojej zbierke je zároveň ďalším, ktorý mi farebne nesedí, respektíve mi sedí len cez letné mesiace. Nekupovala som si ho sama, dostala som ho a som za neho rada, pretože každá z nás určite potrebuje mať aj nejaký na obdobie, kedy je opálená, pretože vtedy makeupy korešpondujúce so svetlejším odtieňom pleti vyzerajú naozaj zle. Takže na fotke je vidno, že je tmavší a oranžový, ale vy už viete prečo :) Inak je ale sám o sebe výborný - ľahký, nezaťažuje, dobre sa aplikuje, vydrží, netvorí masku, dá sa vrstviť... a všetko to ostatné dobré, čo mám na týchto vecičkách rada :) Navyše ak sa zmieša so svetlejším, dá sa nosiť, takpovediac, furt. A či by som si ho kúpila znovu? Ak by som na leto nenašla lepší, veľmi rada.
♥♥♥♥♥/5



10) DERMACOL - TRUFFLE (odt. 1)
No a posledný je opäť Dermacol, tých som skúsila tuším fakt najviac, no tiež mi ich väčšina nevyhovovala. Tento som si napríklad kúpila na odporúčanie kamarátky a dodnes som z neho v rozpakoch, pretože po viacerých stránkach mi naozaj vyhovuje, no na druhej strane má aj dve, pre mňa celkom značné, nevýhody, ktorými sú zvýšené mastenie pleti a zvýrazňovanie pórov takým spôsobom, že sa do nich dostane a zanecháva doslova bodky (čo je čiastočne vidieť aj na fotke nižšie). Takže v prípade, že by bola moja pleť v trošku lepšom stave - bez rozšírených pórov a keby sa menej mastila - bol by mojou srdcovkou, to viem určite. Sem tam mu ale neodolám a rada ho použijem a ak sa niekedy dopracujem ku krajšej pleti, možno si ho aj kúpim znovu.
♥♥♥♥/5



Tak a to by bolo všetko, viac ich nemám, no aj tak je to množstvo, ktoré jeden človek naozaj nepotrebuje, čo poviete? Inak, čo sa týka odtieňov, si až na výnimočné výnimky kupujem vždy najsvetlejší. Málokedy sa stalo, že to bolo inak a s väčšinou takých prípadov ste sa stretli v tomto článku. Tiež mám pocit, že až na nejaké výnimky, produkty v týchto článkoch boli zároveň aj rozdelené na "dobré" a "zlé", no toto vzniklo úplnou náhodou, vôbec som nad tým nepremýšľala (keby áno, vymením L´Oréal z minula s MUR z dnešku). Možno som to tak nejako podvedome... :)

Napíšete mi, aká je vaša zbierka? Koľko máte kúskov a či používate všetky? :) Teším sa na komentáre a prajem vám prekrásny deň!
Vaša Donny ♥

2 komentáre:

  1. DERMACOL - MAKE-UP COVER ten odtieň čo máš ty mám aj ja doma a je úplne úžasný :) najlepší :) Ja ho používam len pod oči ako korektor :) make-upy mám doma 3, ale používam len jeden od Catrice :D

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám doma aktuálně make-upy jenom 3 a používám jeden :-D Od té doby, co jsem si pořídila Rimmel Match Perfection, tak jsem s ním moc spokojená, i přes spíše slabší krytí :-) Dermacol Make-up Cover si chci taky zkusit pořídit právě jako korektor a jinak mě od Dermacolu láká ještě Imperial Make-up :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS