Foundation Collection N°1

19. júna 2015

Prajem vám krásny piatok! :) 
Možno si spomínate, ako som vám písala v článku o mojej zbierke dekoratívnej kozmetiky, že pre vás pripravujem samostatný článok o makeupoch, ktoré sa v tejto mojej zbierke nachádzajú. Aby som povedala pravdu, spoločný súhrnný názov "makeupy" sa mi tak celkom nepáči, pretože do tejto kategórie podľa mňa partia aj BB a CC krémy či tekuté púdre, ale čo narobíme, keď v našom jazyku nemáme presný ekvivalent vhodnejšieho pomenovania "foundations". 
Každopádne, ako ste už pravdepodobne vydedukovali z názvu článku, dneska to bude presne o tom. Pôvodne som si myslela, že napchám všetky do jedného príspevku, no viem si predstaviť, ako by sa vám chcelo ho celý čítať, preto som sa rozhodla ho rozdeliť na dva. Dnes sa preto pozrieme na prvých päť. 
Fotila som vždy pleť pred aj po, pretože každý deň je u mňa potrebné zakrývať niečo iné a tiež som ich nefotila deň po dni ale postupne v priebehu niekoľkých týždňov, takže preto, aby boli výsledky a krytie lepšie porovnateľné, má každý svoju vlastnú pred a po fotku.



1) ORIFLAME - SKIN DREAM BB CREAM (odt. FAIR)
Chcela by som začať týmto produktom, pretože momentálne je to jediný BB krém v mojej zbierke, čo prekvapuje aj mňa samú, pretože to boli jeden čas jediným krytím, ktoré som na pleť používala. Akosi sa mi už ale "zajedli", preto mi tu ostal už len tento jeden. Inak som ale veľmi rada používala aj ten od Yves Rocher (Peau Parfaite), ktorý mi doma momentálne chýba a určite si ho kúpim znovu, už tretí krát. No ale späť k Oriflame! Som s ním naozaj veľmi spokojná, pretože mi vyhovuje z viacerých hľadísk - má skvelú konzistenciu, s ktorou sa veľmi dobre pracuje, pleť veľmi pekne hydratuje, vyhovuje mi aj jeho odtieň. Páči sa mi, že vie pekne zjednotiť pleť, mierne zamaskovať rozšírené póry a prekryť drobné nedokonalosti. S väčšími a výraznejšími problémami si neporadí (predsa len, je to BB krém), zato ale na pleti vytvára veľmi prirodzený efekt a pleť je na pohľad krajšia. Ak budem mať možnosť, veľmi rada si ho kúpim znovu.
♥♥♥♥♥/5



2) DERMACOL - CAVIAR LONG STAY MAKE-UP & CORRECTOR (odt. PALE)
Napriek tomu, že som sa chystala si tento sama kúpiť už dlhší čas, dostala som sa k nemu až vďaka spolupráci so Želania.sk a som za to veľmi rada, pretože mám konečne skúsenosť s fakt, FAKT skvelým makeupom, ktorý mi vyhovuje maximálne aj vzhľadom k tomu, že mám mastnú pleť. Kryje, zjednocuje, maskuje, zbytočne viac nemastí, dá sa vrstviť, nehrudkuje, počas dňa sa nehýbe, nevytvára fľaky či mapy, navyše má parádny obal a ako bonus korektor v ladiacom odtieni... jednoducho spĺňa všetko, čo od dobrého makeupu očakávam :) Keď ho jedného dňa spotrebujem, veľmi rada si ho kúpim znovu.
♥♥♥♥♥/5



3) DERMACOL - IMPERIAL MAKE-UP (odt. PALE)
Ďalší Dermacol, o ktorom vám dnes napíšem bude Imperial make-up, ktorý bol prvým skutočným makeupom, ktorý som si sama kúpila asi pred piatimi rokmi, kedy som sa začala tak "navážno" líčiť. Mala som vtedy pätnásť rokov a do tej doby som mala len Miss Sporty,  kradla nejaký mamke, alebo som nepoužívala žiaden. A bol to vlastne on, kto spustil moju lásku k "skutočnému" líčeniu. Teraz spätne mi to pripadá celkom vtipné, no je to tak. Za tých päť rokov som mala dve (či tri?) balenia a toto posledné som už veľmi dlho nepoužila, pretože mi akosi prestal vyhovovať, a to som ho mala naozaj rada. Fungoval, ako mal, no neskôr som už mala pocit, že sa mi viac mastila pleť, keď som ho použila a nedal sa vrstviť, ani v prípade najväčšej nutnosti, pretože potom vytvoril masku. Preto teraz, keď čítate tento príspevok, sa už v mojej zbierke viac nenachádza.
♥♥♥/5 → -2♥ kvôli masteniu a maske



4) PUPA - MADE TO LAST (odt. 010)
Moja prvá skúsenosť so značkou (spolu s ešte jedným makeupom, o ktorom si prečítate nabudúce). Musím povedať, že si ma týmto dostala. Síce nemá najvyššie krytie, to je skôr celkom podpriemerné, zamilovala som sa do jeho odtieňu, ľahkosti, vrstviteľnosti... Do toho, že nezaťažuje pleť, zjednocuje odtieň, je na pleti prirodzený a nevytvára žiadnu masku. Je skvelý na moju mastnú pleť, ktorá ho s radosťou prijíma a nesnaží sa ho zbaviť zvýšeným mastením. Navyše oceňujem dávkovanie pumpičkou aj krásny obal z matného skla a rovnako ako Dermacol Caviar by som si ho rada kúpila znovu, ak ho spotrebujem a bude ešte v predaji :) Jednoducho mi sadol a je mi celkovo veľmi sympatický...
♥♥♥♥/5 → -1♥ za nižšie krytie



5) L´ORÉAL PARIS NUDE MAGIQUE - EAU DE TIENT ( odt. 100 PORCELAIN)
Musím priznať, že pri tomto, dnes poslednom, kúsku som sa dala zlákať všeličím možným a nejako dom pozabudla na vlastnú mienku. Totiž mi mohlo byť hneď jasné, že akcia-neakcia a chvála-nechvála, na moju pleť proste veľmi vhodný nebude. Krytie, samozrejme, veľmi nízke, zjednotenie tónu pleti rovnako nič moc a tiež mi nevyhovuje jeho textúra a veľmi ani spôsob aplikácie a "dolovania" z fľaštičky, ktorá je inak pekná, takisto z matného skla. Neviem, na čom som myslela a prečo som bola taká odhodlaná, že ho chcem mať doma. Asi som ho len potrebovala oskúšať na vlastnej koži. Netvrdím, že ho vôbec nepoužívam a používať nebudem, no takých chvíľ je skutočne málo. Niekedy ale zasa mám vyslovene chuť len na niečo takto jednoduché a ľahké, proste mať len niečo na pleti, aby sa nepovedalo...
♥♥/5



Na dnes by to bolo všetko a dúfam, že sa vám článok páčil a rady si prečítate aj jeho pokračovanie, ktoré, ak sa nič nezmení, by sa tu mohlo objaviť takto o týždeň. Dajte mi dovtedy vedieť, či máte s niektorým skúsenosť a akú, či so mnou súhlasíte, alebo si myslíte niečo iné, všetky vaše reakcie si veľmi rada prečítam :)
Vaša Donny ♥

1 komentár:

  1. Dermacol Caviac Stay by som chcela vyskúšať aj ja, zatiaľ som však spokojná s iným od Dermacolu a to 24h Control make-upom, Imperial som skúšala, voňal, kryl, ale mala som po ňom akné a mastnú pleť, takže som s ním rýchlo skončila. Od Pupy som ešte neskúšala totálne nič, ale kamarátka odtiaľ kupuje korektor a je spokojná takže možno skúsim niečo aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS