Empties • June (+ Giveaway winner)

28. júna 2015

Ahojte, zlatíčka! ♥
Vitajte pri dnešnom článku, ktorým bude moja tohtomesačná spotreba. Presne tak, ako som predpokladala v minulých Empties, tento mesiac to, rovnako ako vtedy, bolo hlavne o telovej kozmetike. Klamala by som, keby som napísala, že neviem, ako je to možné, pretože som veľké množstvo produktov mala takmer na dne už koncom minulého mesiaca a tento som ich všetky už len takpovediac dorazila. Je ich teda naozaj veľa a okrem nich aj niečo z iných oblastí, preto teda nebudem viac zdržovať a môžeme ísť rovno na to! 
A len tak mimochodom, moja Douglas taštička, ktorú som na tento účel začala využívať mi už tento mesiac nestačila...



Z telovej kozmetiky som spotrebovala:
Balea telový olej, ktorý som veľmi rada používala a veľmi rada si ho kúpim znovu. Je teda pravda, že rýchlo ubúdal, ale vraj je to pri telových olejoch bežné. Nemôžem posúdiť, toto bol môj prvý, no mám doma rôzne ďalšie, tak budem mať možnosť porovnania.
Balea telové mlieko v spreji, ktoré teda určite zmizlo veľmi rýchlo a rovnako tak bolo skvelé. AKo účinkami, tak vôňou a tiež aplikáciou. Či si ho kúpim znovu vám povedať neviem, no ak by sa objavilo aj v inom variante, určite mu neodolám.
Balea gél na holenie, výborná klasika, nový už je kúpený.
• Palmolive sprchové gély, ďalšia klasika, no keďže som ich v poslednom čase mala stále k dispozícii v rôznych variantoch, už ich dlho nebudem chcieť vidieť.
Oriflame Masquerade telové mlieko, ktoré bolo naozaj výborné. Milovala som na ňom ako vôňu, tak trblietky a rovnako tak aj to, čo robilo s mojou pokožkou. Bol to naozaj výborný vianočný darček.
• ďalšie balenie Cien olivového peelingu, ktorý mám veľmi rada a veľmi rada si ho ešte niekedy kúpim :) Bol to taký ten peeling, ktorý môžete použiť aj na umytie pokožky, nie len na jej obrúsenie a navyše krásne voňal.
telové maslo s figovým a olejovým olejom od Marks&Spencer - krásne balenie, krásna vôňa, pokožku zjemnil, no akoby vôbec nehydratovalo do hĺbky a len sa držalo na povrchu, pretože vždy pri sprchovaní v nasledujúci deň sa už pri prvom kontakte s vodou začalo zmývať, čo bolo na pokožke značne cítiť. A keď som sa  hneď potom opäť nenatrela, bola som ako sušienka a navyše ma svrbela a pálila pokožka, ako bola suchá...
guľôčkový deodorant Balea s malinami a citrónovou trávou, ktorý bol naozaj dobrou kúpou a neľutujem ani tie ďalšie dva s inými vôňami, ktoré som si po ňom kúpila. Nie že by bol nejako extrémne funkčný, no neprekážalo mi počas dňa aplikáciu zopakovať a vtedy bol super. Navyše pri tak krásnej vôni to bola len radosť ho stretnúť viackrát denne. Ak má ale niekto problém s nadmerným potením, určite neodporúčam. 
• oba krémy Ziaja, o ktorých som vám písala TU
kúpeľovú soľ Balea, ktorú si ešte stále rada kupujem
vzorku sprchového gélu Dr. Hauschka, ktorý bol fajn, no v plnom balení by som ho skôr nechcela.


Z vlasovej kozmetiky to boli len dva, respektíve tri produkty:
• dve Palette Perfect Care farby na vlasy v odtieni 770 - skúšala prvý krát, no musím povedať, že som s ňou spokojná. Nie je ničím výnimočná, len ma zaujal odtieň a ten teda super, len sa mi vymýva tak, že mám akoby ryšavé odlesky. Ale inak fajn a rada znovu.
vlasová maska od Gliss Kur - Total Repair, ktorú som spomínala TU a znovu si ju určite kupovať nebudem.


A potom som dorazila ešte niečo z pleťovej a telovej kozmetiky:
čistiaci gél Nivea Aqua Sensation, ktorý som si najprv chcela kúpiť znovu, no potom ma to prešlo a už ho určite nechcem, ako asi nič od Nivey.
čistiaci peeling od Garnier, ktorý som mala druhý krát. no tretí už pravdepodobne nenastane.
pleťové sérum od Fytofontana Stem Cells, o ktorom si prečítate TU a ja by som ho ešte niekedy rada používala.
lokálny prípravok proti akné od Oriflame, ktorý bol funkčne skvelý, no jeho prevedenie mi prekážalo, pretože (ak ho poznáte) sa mi odtrhla gázička, ktorou by sa mal produkt nanášať na postihnuté miesto, takže sa mi to potom komplikovalo vatovými tyčinkami. Znovu môže byť, no bolo by fajn to celé vymyslieť inak.

špirála Max Factor a Dermacol, o ktorých si prečítate o pár dní.
• uschnuté trblietavé linky od Collistaru
• púdrový set na obočie Essence, ktorý u mňa nenašiel využitie
• strúhacia ceruzka na oči Essence v krásnom odtieni, ktorý si už nepamätám a nemám sa ho kde dočítať. A aj tak sa takéto už tuším ani nepredávajú


"Tak to bude vše přátelé", ako by povedalo jedno múdre prasiatko. Čo hovoríte na tento môj výkon? Ja myslím, že je to naozaj obdivuhodné, no aj tak stále dúfam, že sa jedného dňa dostanem na minimálnu spotrebu, pretože takéto množstvá čo míňam, vlastním a kupujem napriek tomu, že ich stále triedim a rozdávam sa mi už naozaj nepáčia.

Majte krásny deň,
Vaša Donny ♥

Akrualizácia 28.6. 2015, 10:47
Ešte som sa rozhodla sem pripísať víťaza My Bottle Giveaway, ktorý sa nájde aj na FB a je ním Veronika Hubinská! Gratulujem a poprosím o e-mail s doručovacou adresou na donny.barbaricova@gmail.com do 5. júna :)

2 komentáre:

  1. Mne ten čistiaci gél od Nivey vyhovoval dosť, mala som asi balení ale teraz ho u mňa nahradila čistiaca pena od Baley. Aj tá holiaca pena od Baley je naozaj super netreba jej veľa a krásnu hutnú penu spraví.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu borůvkovou holicí pěnu od Balei jsem si nedávno koupila a ta vůně je nádherná stejně jako obal :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS