Donaha!

10. júna 2015

Ahojte, kočky! :)
V mojich posledných príspevkoch na Želaniach ste si už mohli prečítať o dvochnevyhnutnostiach každej ženy, o ideálnom makeupe na leto či o prekrásnej lícenke, ktorú všetky potrebujeme. Všetko to boli veci výborné, užitočné, potrebné a vhodné pre každého. Veci nevyhnutne nutné vlastniť. 
Než ale uzatvorím pomyselnú sériu takýchto príspevkov, nesmiem zabudnúť ešte na dve veci, ktoré by určite mali patriť do základnej kozmetickej výbavy každej z nás – neutrálna – „nahá“ paletka a lak na nechty. Viem, že tu v posledných týždňoch nahého bolo viac než dosť, ale uznajte samé, je to proste základ (veď aj pri obliekaní tým začíname), no ak vám toľko nahoty neprekáža a ste zvedavé, budem rada, keď si pozriete môj včerajší článok na želania.sk


4 komentáre:

  1. Krásna paletka, bohužiaľ sa o nej nedočítam viac, lebo bez registrácie ma nechcú želania pustiť ďalej :-( A možno som len slepá a nevidím krížik na zrušenie okna pre registráciu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj je nutná registrácia, no keby si si to rozmyslela, tak cez facebook je veľmi rýchla ;)

      Odstrániť
  2. Úžasná paletka, sama o ní uvažuju, ale pořád nevím kterou přesně jestli tuhle nebo jinou. Make-up revolution má snad všechny úžasné :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to súhlasím, ja už mám doma tri a určite budem pokračovať :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS