DM box ♥

15. júna 2015

Krásny štart do nového týždňa! ♥
Určite sa ani nemusím pýtať, či viete, čo je DM box, však? Ale pre každý prípad, je to "krabička krásy" od DM drogerie markt, ktorá obsahuje produkty v hodnote vyše 18€ a ak máte šťastie a ste jednou s 2000 vylosovaných, môžete si ju zakúpiť za 5€. Obsah je, samozrejme, utajený a kapacita 2000 boxov určite nezaručuje úspech všetkým zúčastneným. Preto som veľmi rada, že sa mi tentokrát pošťastilo a veľmi rada vám ukážem, čo som v boxe našla :) 





Čo mi pripadá ako veľmi pekná náhoda je, že na viečku krabice je nápis "20 krásnych rokov" a ja som si pre boxík išla pár dní pred mojimi 20. narodeninami ;) 
V boxe bolo celkom osem produktov a našla sa tam aj telová, aj vlasová, aj dekoratívna kozmetika a určite som si všetko nenechala pre seba (aj keď väčšinu áno). Celkovo sa mi balenie aj obsah boxu veľmi páči, aj nápad je to výborný. Priznám sa, že toto je jediná krabička krásy, ktorá u mňa prebudila záujem, pretože Ladyboxy i Senzyboxy a neviem čo ešte ma nechávali naprosto chladnou. Ak mám povedať pravdu, už teraz sa veľmi teším, kedy bude ďalší a určite sa veľmi rada zapojím.



A čo teda v DM boxe bolo?
sprchový gél Dove Deeply Nourishing: Krásna vôňa a i keď som váhala, s Dove sprcháčmi nemám najlepšie skúsenosti, preto som ho dala mamine.
pánsky šampón Adidas Energy Pure proti lupinám: Tento som napríklad vôbec neskúmala a hneď som ho posunula ďalej.
telový olej Kneipp, určený na jazvy, strie a suchú pokožku, ktorý som si nechala veľmi rada a veľmi sa na neho teším. V poslednom čase som si totiž telové oleje veľmi obľúbila a používam ich radšej, než klasické mlieka a krémy.
Wilkinson jednorázové holiace strojčeky na citlivú pokožku: Určite som si ich musela nechať, pretože mám pocit, že takýchto vecí človek nikdy nemá dosť. A navyše sa mi hodia do pripravovaného článku... :)
Enzymatická bieliaca zubná pasta Teeth Expert, ktorá mi prišla práve vhod a beriem ju ako znamenie, že nemám váhať a mám si určite kúpiť ten bieliaci systém, nad ktorým tak dlho premýšľam. Samozrejme, rovnakej značky, takže už žiadne váhanie :D 
Garneir Fructis Densify šampón, ktorý som tiež dala mamine a ja si niekedy v budúcnosti, keď miniem zásoby, kúpim celý rad :) Takže by mi aj tak zbytočne dlho stál v zásobách - mám tu toho totiž toľko, že niekedy aj trikrát do týždňa načaté veci triedim a posúvam ďalej...
Essence gel polish v odtieni 4ever young a Catrice špirála Glamour Doll - oboje som si nechala, na oboje sa teším a určite sa o nich ešte dočítate.






Tak čo, páči sa aj vám obsah DM boxu? Súťažili ste oňho? A chceli by ste tu nájsť o niektorom produkte samostatnú recenziu? Určite mi dajte vedieť, teším sa na vaše komentáre :) Majte krásny deň a vidíme sa tu opäť zajtra.
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Toto je pěkný a hodně povedený boxík :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Naozaj som z neho veľmi potešená :)

      Odstrániť
  2. AHoj, ja som súťažila a nevyhrala :-) ALe najviac sa mi z neho páči Gel Lak Essence :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky, to ma mrzí, ale snáď to nabudúce vyjde :)

      Odstrániť
  3. Krásný box, já jsem zatím nikdy neměla to štěstí, abych jej vyhrála :( snad příště :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super obsah boxu, také jsem ještě neměla štěstí :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS