Bronzed Euphoria

22. júna 2015

Prajem vám všetkým krásny štart do nového týždňa! :) 
Musím sa vám priznať, že po mojich doterajších skúsenostiach so značkou Makeup Revolution (pričom všetky som získala v priebehu uplynulých dvoch mesiacov), som si túto značku veľmi obľúbila a stále má láka skúšať ďalšie ich produkty. S čím som asi najviac spokojná, sú paletky očných tieňov, pretože za tak nízku cenu, som určite nečakala tak krásne pigmentované tiene s pozoruhodnou výdržou - samozrejme to nie je žiaden zázrak a bez bázy by som si ich netrúfla nosiť, no na to, čo som očakávala, som skutočne veľmi prekvapená. Takže niet divu, že som po Iconic 3 a What you waiting for? paletkách siahla po ďalšej, ktorou je Bronzed Euphoria.




Je to paletka, ktorá obsahuje šesť naozaj kvalitne pigmentovaných tieňov + bronzer/kontúrovač, rozjasňovač a lícenku.
Paletka má lesklý čierny obal ukrytý v matnej čiernej krabičke, pôsobí kvalitne, je celkom pevný a veľmi elegantný. Navyše je v jeho vrchnej časti zrkadielko rozmerov paletky, takže tiež super.
Čo sa týka tieňov, ako som spomínala, majú skvelú pigmentáciu, sú také maslovité, nechcem hovoriť, že vôbec neprášia, ale to prášenie je skutočne minimálne. Všetky sú metalické, farby sú naozaj použiteľné a kombinovateľné a to hlavne teraz v lete, veľmi dobre sa mi s nimi pracuje, bez problémov sa nanášajú, blendia a krásne spolupracujú s bázou - či už silikónovou (Dermacol) alebo krémovou (Avon, Essence).
Kontúrovacia trojica ma tiež veľmi, VEĽMI milo prekvapila. Bronzer je na mňa síce trošku oranžový, ale nie až tak, aby som ho nemohla používať, rozjasňovač je naozaj parádny a do lícenky som sa proste musela zamilovať - uuuuužasná rose gold farba, ktorá sa na slnku nádherne odráža. Tieto tri produkty sú už o niečo prášivejšie ako tiene, no na ich kvalie to podľa mňa nijako neuberá. Čo je ale dôležité spomenúť - ich lesk (ako lícenky, tak rozjasňovača) celkom značne zvýrazňuje rozšírené póry.
Celú paletku si môžete pozrieť na fotkách nižšie, no chcem ešte poznamenať, že pre fotografiu kontúrovacích produktov (a najmä rozjasňovaču) som množstvo naschvál prehnala na účel fotografie.











S kúpou tejto paletky som maximálne spokojná, kupovala som na pinkpanda.sk a určite to nebol môj posledný nákup - ani na tomto e-shope a ani tejto značky :) ♥
Čo na ňu poviete? Páči sa vám? :) Som veľmi zvedavá na vaše názory...!
Vaša Donny ♥

PS: Ak budem mať niekedy možnosť, určite by som si chcela kúpiť aj pôvodnú paletku Euphoria, ktorá je tiež prekrásna - jemnejšia, skôr jarná, ladená do fialových farieb :) Určite na ňu pozrite napríklad TU alebo normálne na google, pretože tam sú tie fotky, myslím, krajšie.

2 komentáre:

  1. Krásná paletka.. :-) a skvělý článek o ni :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Som rada, že sa páčia :) :*

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS