Blushing Heart

5. júna 2015

Ahojte, kočky!Máj sa nám síce už skončil, to ale neznamená, že spolu s ním sme sa definitívne rozlúčili aj s časom lásky. Ten je totiž každý deň, ktorýkoľvek mesiac a počas celého roka. A aj keď to niektorí z nás nepriznajú ani samy pred sebou, zamilovávame sa denne – do ľudí, vecí, miest, príbehov či do života. A ja som v poslednom čase konečne začala milovať práve život kvôli tomu, že mi nám každý deň poskytuje nových ľudí, veci, miesta, príbehy a sám seba. Takže by som vám rada napísala o jednom poklade, ktorý som vďaka životu získala... a prečítať si o ňom môžete TU.


6 komentárov:

  1. Tohle tvarenkove srdicko si chci poridit uz dlouho a kdyz jsou ted produkty od MR dostupne i v drogeriich Rossmann, tak asi uz dlouho neodolam :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvářenka se mi hrozně líbí, hlavně jak je ve tvaru srdce, tak tomu se vůbec nedá odolat. Už se těším, jak si ji také pořídím :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za komentáre, dievčatá! :) A určite by som radila neodolávať, je to naozaj láska ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juj konečne si späť, máš to tu krásne vynovené ♥ Táto lícenka vyzerá úplne skvelo, už len pre ten dizajn :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, ďakujem ti krásne :) A najlepšie na tom je, že to dizajnom nekončí :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS