516 + 31 Days Of Donny

1. júna 2015

Ahojte a vitajte späť!
Nakoniec tuším ten týždeň bez blogu ubehol rýchlejšie, než som čakala a som rada, že sme sa tu opäť stretli. Teraz, keď čítate tento príspevok vám ešte nemusí byť celkom jasné, čo všetko sa vlastne za uplynulý týždeň odohralo, ale dúfam, že na konci mesiaca to už bude očividné. A po ďalších mesiacoch sa k tomu môžeme spolu vrátiť. Čo ste si ale určite všimli, je zmena vzhľadu blogu a preto je podľa mňa na mieste vám položiť prvú otázku - čo poviete, páči sa vám? :)

Poviem vám pravdu, nad takouto zmenou som uvažovala už nejaký čas a netýka sa len toho, čo môžete v tejto chvíli vidieť pred sebou. Pred istým časom sa totiž v mojom živote odohrala značná zmena a začala som sa na veci pozerať inak. Pri mojich čím ďalej častejších úvahách som si konečne nahlas priznala, že blog v podobe, v akej ste ho tu mohli denne nájsť sa mi už viac nepáčil a nebola som s ním vôbec spokojná. Mala som pocit, že vôbec neodrážal to, ako som sa cítila, ani to, o čo som sa snažila a už vôbec ste z neho nemohli "cítiť mňa". Chtiac-nechtiac som pred sebou musela priznať, že to, ako som blog písala a celkovo viedla, si nezaslúžil ani on a ani vy - ľudia, bez ktorých by dnes už pravdepodobne neexistoval, pretože keby ho nemal kto čítať, nemal by zmysel.

pinterest.com

Je to veľmi pekné, keď niekto tvrdí, že začal písať blog kvôli sebe a pre seba a že čitatelia "nejako" prišli, no myslím si, že ktokoľvek toto tvrdí, nie je úprimný ani k svojim čitateľom a ani k sebe. Preto vám bez akéhokoľvek zaváhania otvorene priznávam, že ja som blog nechcela písať sama pre seba a naivne dúfať, že si ma nájdete. Od toho dňa (bolo to 1. novembra 2013), kedy sa tu objavil prvý článok nadväzujúci na predchádzajúcu verziu blogu, som dúfala, že sa môj blog stane miestom, kam sa budete radi vracať a kde nájdete inšpiráciu a potešenie. Chcela som, aby bol takým miestom aj pre mňa, aby mi robil radosť a aby som ho pre vás rada tvorila. Pre vás, nie pre seba.
A netvrdím, že to tak nebolo. Bavilo ma to, tešilo, robila som to rada a snažila som sa zlepšovať. Počas toho roku a pol (+ mesiac) som sa dostala od fotiek z mobilu bez auto-focus funkcie k fotografiám zo zrkadlovky. Stále som hľadala lepšie prostredie na fotky, uhol, svetlo. Novú inšpiráciu na články, nové "rubriky" a hľadala som možnosť zlepšenia v mnohých ďalších veciach. Nebolo to však nikdy to, na čo by som bola skutočne pyšná. Vždy tomu niečo chýbalo a ani články nestáli za veľa. Samé recenzie a v podstate nič zaujímavé. A ak mám byť úprimná, čo sa týka tých recenzií, tiež by som dneska veľa vecí spravila a napísala inak.
Tým nechcem tvrdiť, že by som k vám nebola úprimná, to v žiadnom prípade! Ak by som mala za niečo vložiť ruku do ohňa tak by to bola moja úprimnosť v recenziách. No možno by som si nastavila latku kritiky trošku ináč, pretože mám pocit, že som k niektorým produktom bola až priveľmi zhovievavá a rada som im odpúšťala maličkosti, ktoré mne síce neprekážali, no niekomu by mohli - ale to bude skôr tým, že som nechcela kritizovať všetky najmenšie detaily, pretože to niekedy býva celkom otravné, nemyslíte?
Rovnako by som asi nasilu nepísala recenzie, ktoré majú len pár riadkov, i keď sa z nich dozviete to podstatné. Sama také články nemám rada a preto sa na seba hnevám. Nie, že by som mala vyslovene písať nekonečné spovede, ale držať sa aspoň takej optimálnej dĺžky a radej spojiť viacero produktov v jednom článku, ak viete ako to myslím.
A okrem toho by som sa aj inak správala ku kozmetike - nekupovala ju vo veľkom, aby mi potom stála aj rok medzi zásobami, neplytvala ňou a dala si pozor na to, ako ju používam a či ju používam tak, ako by som mala vzhľadom k individualite každého produktu a nie len podľa všeobecnej znalosti používania napríklad šampónu (pretože nikdy neviete, čo vás môže v kolónke "Použitie" prekvapiť).
Ale napriek tomu nič z toho neľutujem, pretože to všetko bolo skvelou príležitosťou, z ktorej som sa mohla poučiť. A navyše - nikto nezačína dokonalý ani úplný, ale túto dokonalosť a úplnosť dosahuje postupne. Je to proces, bez ktorého by nič na svete nemalo zmysel.

pinterest.com
Preto ste si možno všimli v posledných mesiacoch to, že som články začala "flákať". Nie všetky, pri niektorých som si dala záležať, ale väčšinu a nebolo to kvôli tomu, že by mi na nich nezáležalo ale vedela som, že kým nenastane radikálna zmena, nič iné nebude poriadne fungovať. Tak som si prednastavila niektoré články, ktoré som "dlžila" (len minimum som ich písala tesne pred tým, ako ste ich tu našli) a celý máj sa už starostlivo pripravovala na dnešný deň. A keďže som mala už predstavu a približný obraz, za posledný mesiac ma snáď všetko ohľadom blogu rozčuľovalo a nemohla som sa na neho ani chodiť pozerať. Nuž ale, chvalabohu, dočkali sme sa. Takže aký je to dnes vlastne deň?
Je to ďalší krok vpred, pomyselný nový začiatok. Ale nie tak, ako pred tým pol druha rokom (+ mesiac). Staré články nezmažem, nechám ich tu, pretože to, čím sme dnes je tvorené tým, čím sme boli včera a to, čím budeme zajtra, tvoríme dnes. Len by som bola rada, aby to oddnes bolo inak než doteraz a dúfam, že oveľa lepšie... A oveľa viac podľa mojich skutočných predstáv - bez výhovoriek. A možno dúfam, že sa aj vám na tomto blogu bude páčiť oveľa viac a konečne sa z neho stane to miesto, v ktoré som vždy dúfala.

pinterest.com
Ďakujem vám, že ste sem dnes prišli, vopred ďakujem za vaše reakcie a prajem vám krásny prvý deň nového týždňa i nového mesiaca.
Vaša Donny ♥

PS: Najbližší článok síce bude recenzia, no schválne - skúste počítať, koľko sa ich tu tento mesiac skutočne objaví a sledujte, či sa nejako zmenili oproti doterajším ;)

6 komentárov:

  1. krásně napsané, každý si holt musí najít cestu ke kýženému výledku, ale o tom to je, kdyby bylo hned všechno perfektní, byla by to nuda, no ne? :) design je moc pěkný, celý blog mi přijde hned veselejší, jsem zvědavá na další články :)
    P.S.: U mě na blogu probíhá zrovna giveaway, tak budu ráda, když se zapojíš :)
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne za komentár i za pochvalu, som rada, že sa páči :) :*
      A tiež ďakujem za pozvanie, určite sa prídem pozrieť :)

      Odstrániť
  2. Krásně jsi to napsala, moc ti přeju, aby se ti povedlo svůj blog vylepšit tak, aby jsi s ním byla ty sama opravdu spokojená, protože čtenáři jsou důležití, ale stejně tak je důležité právě to, abys ty byla spokojená se svou prací tady :-) Taky mívám občas pocit, že moje články a celkově blog není úplně takový jaký bych si přála a někdy mám chuť smazat všechny články a začít od nuly, ale vím, že by to byla škoda to všechno takhle zahodit :-) Zrovna jsem si taky změnila design a myslím, že je to super krok k tomu, aby všechno bylo jiné a lepší, nebo alespoň já jsem byla se svým blogem hned o trochu spokojenější :-) A co se týče tvého designu, tak ten vypadá krásně, moc se mi líbí :-) Tak držím palce a těším se na články ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne, je to naozaj fajn pocit vedieť, že niekto rozumie na základe vlastnej skúsenosti :) Tvoj nový design som si všimla a je veľmi pekný :)
      Ešte raz veľká vďaka, tvoje komentáre ma vždy potešia ♥

      Odstrániť
  3. je prirodzené, že každý sa vývija a odrazí sa to aj na článkoch, je fajn, keď vidíš, že od prvého článku si sa zlepšila, našla si sa a vieš ako chceš blog ďalej viesť, takže veľa šťastia v nastavenej "ľatke". A to s tým, že článom napíšem už zajtra ..zajtra..zajtra...dôverne poznám:), inak dizajn blogu je veľmi príjemný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) A som rada, že sa páči :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS