Ziaja Skin Care

6. mája 2015

Ahojte, prajem vám krásnu stredu! :) 
Spomínate si na môj prvý článok o produkte značky Ziaja, v ktorom som na konci spomínala, že by som veľmi rada skúsila aj ich ďalšie produkty? Tak sa mi istý čas po publikovaní tej recenzie naskytla šanca nejaké ďalšie ich produkty skutočne otestovať a som za to veľmi vďačná. 
Do rúk sa mi totiž dostali dva výrobky na starostlivosť o pokožku tela a to krém na ruky a telové maslo a ak vás teda zaujíma, čo na nich hovorím, čítajte ďalej :) 


Ešte než sa vyjadrím k samotným produktom, veľmi rada by som vám napísala, že som sa definitívne zamilovala do Ziaja obalov. Sú jednoduché, čisté, pekné, žiadne nadbytočné obrázky či ľudia (neviem ako vám, ale mne na obaloch kozmetiky ľudia celkom prekážajú) a nemusíte na nich polhodinu hľadať, čo to vlastne držíte v ruke. Takže toto určite chválim. 

Kokosové telové maslo
Toto maslo obsahuje kokosové lipidy, ktoré sú zložením podobné ľudskej pokožke a sú obohatené o omega 3 a omega 6 a vitamín E. Tieto by mali podporiť obranyschopnosť pokožky, jej pružnosť a mäkkosť. Znie to veľmi dobre, však? 
A čo teda naozaj nájdete vnútri kelímku?  Prvé, čo vám neunikne je jednoznačne vôňa. Nie preto, že by bola prehnaná alebo umelá, ale práve naopak. Preto, že je veľmi jemná, nevtieravá a naozaj kokosová.  Mám s ňou spojenú aj jednu milú historku - raz, keď som prišla k priateľovi takmer čerstvo natretá týmto maslom, stretla som sa v kuchyni s jeho bratom. Ten zrazu začal "ovoniavať" vzduch a hovorím mi, že: "Cítiš to? Samý kokos. Nevieš čo to môže byť?" A ja som sa len usmiala, natiahla som ruku, nech ovonia a hovorím: "To budem ja." Takže mám na to aj dôkaz, že tá vôňa je naozaj kokosová. Možno viete, možno nie, že ak môžem, radšej sa kokosovej vôni v kozmetike vyhnem (aj keď pri jedle je to naopak), ale v tomto prípade mi naozaj neprekáža a je mi práve veľmi príjemná. A už poďme konečne na to maslo! 
Som uchvátená!!! Vždy keď som doteraz mala nejaké telové maslo, tak sa otrasne ťažko rozotieralo i vstrebávalo. Toto má tak úžasnú konzistenciu, že tomu dodnes neverím. Ľahúčko sa roztiera, je veľmi jemné a príjemné a rýchlo sa vstrebáva, žiadne čakanie, žiaden mastný film. Nič, len veľmi príjemne jemná, hladká a mäkká pokožka.
Takže za mňa má 110 bodov! ♥



Kašmírový krém na ruky
Je to ochranný a posilňujúci krém, ideálny pre veľmi suché ruky s popraskanou pokožkou. Okrem kašmírových proteínov obsahuje aj bambucké maslo, vďaka ktorým obnovuje pružnosť a hladkosť pokožky a posilňuje aj nechty. Znie to opäť skvelo, však? A aj to tak skvelé je! Budem sa opakovať, ale opäť ma príjemne prekvapila úúúžasná vôňa. Ťažko ju k niečomu prirovnať - je taká sladko-kvetinovo-krémová, ak si to dokážete aspoň trošičku predstaviť.  Rovnako tak jeho naozaj rýchle vstrebávanie, čo ma veľmi teší, pretože takmer nikdy nemám čas na čakanie, kým sa mi vstrebe krém na ruky, keďže stále niečo robím a mastné ruky k tomu určite nepatria. Takže za vôňu a vstrebávanie určite palec hore. 
A čo sa týka hydratácie a ochrany a tak ďalej, tu by som úprimne zniesla trošku viac, pretože na moje naozaj extrémne suché ruky, bohužiaľ, nestačí. Krém je to ale dobrý a od suchého pocitu mi vie uľaviť, ale nie na dlho. Avšak verím, že ak niekto nemá až taký problém ako ja, bol by mu tento krém naozaj ideálnym spoločníkom.



Mňa teda Ziaja na druhý pokus vôbec nesklamala, naopak ma veľmi potešila a som rada, že som mala možnosť otestovať ďalšie produkty. Ak by vás zaujali, zoženiete ich buď v OC Atrium Optima v košiciach alebo na e-shope dobrakozmetika.sk
Prajem vám krásny deň ♥
xoxo

2 komentáre:

  1. Zatím jsem od Ziaji nic nezkoušela, protože pokaždé, když něco v obchodě držím v ruce, tak si řeknu, že toho mám doma dost a tak to zase vrátím zpět do regálu :D ale už musím konečně něco vyzkoušet :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom bola úplne rovnako, ale keď som si už nakoniec niečo zobrala, bola som veľmi rada :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS