Toto už v drogérii nekúpite! Je to škoda?

17. mája 2015

Ahojte, dievčatá!
Určite viete, že som opäť na pár mesiacov brigádne pracovala v 101 drogérii. Okrem zopár nových (aj životných) skúseností mi táto práca priniesla aj to, že som sa medzi prvými vždy dozvedela o produktoch, ktoré sa dopredávali s tým, že sa už na pultoch neobjavia. Inak v tomto je rozdiel s DMkou, kde môžete v dopredaji kúpiť aj produkty, ktorým sa len mení obal. No a tak som teda zopárkrát neodolala - či už kvôli zvedavosti, alebo kvôli cene. 
Následne mi napadlo, že by vás možno zaujímal článok o týchto produktoch. Myslím, či je vôbec škoda, že opustili predajné pulty. Ak som sa nezmýlila a ste zvedavé, pokračujte v čítaní...


Syoss Restore 3 in 1 Turnaround Miracle
• dopredajová cena 0,99€ z pôvodných cca. 6-7€
Nie, nemrzí nás to. Trojité využitie ako maska na noc, balzam pred a balzam po umytí vlasov bol podľa mňa celkom neužitočný. S vlasmi takmer nič nespravil, ani vôňu nemal bohvieakú a na vlasy som ho potrebovala naniesť vždy celkom dosť, aby zastúpil funkciu funkčného vlasového balzamu. Navyše na to, aký bol malý, hadička nedosiahla až na jeho dno a veľakrát som musela produkt trieskať o spodok sprchy, aby som z neho niečo dostala. V závere to ale dopadlo tak, že keď som ho nechcela vyhodiť a chcela som ho spotrebovať, musela som jeho obsah presunúť do prázdnej nádobky od krému a tento úkon bol celkom namáhavý, aj keď sa to najprv nezdalo a aj napriek mojej praxi s podobnými úkonmi. Som preto aj celkom rada, že bol len taký drobný a že sa už nepredáva pre dobro nás všetkých. Takže môj prvý pokus so značkou Syoss teda veľmi nevyšiel. Možno nabudúce. 


Gliss Kur Ultimate Repair 1min maska
• dopredajová cena 0,50€ z pôvodných cca. 4-5€
Nie, opäť nás to nemrzí. Tie klasické 1min masky v téglikoch od GK mám celkom rada. Nepatria síce k úplne naj-naj produktom, ale napríklad Oil Nutritive mám rada aj napriek tomu. A prečo teda za touto neplačem - naozaj nemusím jej vôňu, toto tubové balenie je pri vlasových produktoch celkom nepraktické a keďže je na trhu veľa účinnejších a voňavejších výrobkov, asi je to takto najlepšie. Jej účinok na vlasoch by sa asi vyrovnal tej žltej, možno by ju dokonca trošičku predčil, no aj tak mi v kúpeľni chýbať nebude. 


Garnier Pure peelingový gél proti čiernym bodkám
• dopredajová cena asi 1,50€ z pôvodných cca. 4€ (ak si dobre spomínam, tuto si naozaj nie som istá)
Bohužiaľ, tento nás naozaj mrzí. Mám v pláne ním šetriť, pretože toto je fakt veľká škoda. A mrzí ma aj to, že som ho stretla práve v takejto situácii, pretože dovtedy som ho na pulte ani nevidela. Keby áno, asi by som si ho nakúpila toľko, že by už nebolo čo dopredávať. Pleť totiž veľmi pekne vyčistí, peelingových čiastočiek je tam tak akurát aj jeho hrubosť mi presne vyhovuje. Je mi príjemná aj jeho vôňa, aj konzistencia a aj moja pleť po jeho použití. Skrátka taký ideál pre mňa. A keď ho spotrebujem, rada mu venujem tichú spomienku. 


Dermacol Enja Remodeling Body Butter
• dopredajová cena asi 6€ z pôvodných 11€
A nakoniec - opäť nič. Akože, úprimne, ani ma to veľmi neprekvapilo, pretože od podobných produktov si už veľa nesľubujem, no aj tak som v sebe držala aspoň maličkú štipku nádeje. Je mi, samozrejme, jasné, že bez pravidelného cvičenia a inej starostlivosti o telo aj zvnútra nebude proti celulitíde fungovať na 100% nič, ale aspoň niečo by to chcelo. Je pravda, že je po tomto kréme pokožka zjemnená a vyhladená, ale je to len klamlivý efekt. A navyše má toto maslo aj celkom nevzhľadnú farbu a nepríjemnú vôňu. Za ním mi ľúto určite nebude...


Skúšali ste niečo z týchto produktov? Ak áno, ako dopadli u vás? Striehnete v drogériách na dopredajové akcie?
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Nic jsem nezkoušela, ale aspoň mě to u většiny věcí tedy ani nemusí mrzet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak čierna rada Gliss Kur je celá oničom, okrem krásnej čokoládovej vône na nej nič nevidím, vlasy mám po nej extra suché a nerobí to nič, ale fakt totálne nič s mojimi vlasmi, mala som kondcionér aj maksu a obe považujem za prepadáky storčia. A Enja no to sa nevyjadrujem, nerobí to vôbec nič, takýmto produktom už neverím ani ja, ale Enja mne ani nevonia, vonia to ako mydlo.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS