Telové mlieko v spreji? Áno, od Balea!

8. mája 2015

Ahojte, kočky! :) 
Všetky dobre vieme, že odkedy vznikla potreba hydratácie pokožky, objavili sa na trhu všemožné prípravky. Poznáme telové mlieka, krémy, maslá, oleje, suflé, penové telové krémy, telové mlieka do sprchy a neviem čo všetko ešte. Každá z nás si určite našla to, čo jej najviac vyhovuje a s čím je najspokojnejšia. Tak ja napríklad som najspokojnejšia s telovými suflé, maslami a krémami v kelímkoch téglikoch. Teda, bola som. Odnedávna sa k nim pridala aj Balea novinka, ktorá mňa osobne veľmi milo prekvapila - je ňou telové mlieko v spreji.


Musím sa vám priznať, už odkedy som tú fľaštičku prvý krát držala v ruke som bola veeeľmi-preveľmi zvedavá, čo to bude zač a všetko okolo toho. Na obale som sa dočítala, že obsahuje 10% aloe vera s glycerínom a pokožke dodá okamžitú hydratáciu bez pocitu mastnej alebo zalepenej pokožky. Navyše to dávkovanie v spreji, ktoré by malo veľa vecí zjednodušiť už samo o sebe... no proste ideál! 


Ak vám to nebude prekážať, začala by som obalom - jednoduchý bielo-modrý, nemám mu čo vytknúť. V jeho hornej časti sa nachádza rozprašovač, ktorý má jednu skvelú vlastnosť a tou je otočná krytka, ktorá má tri polohy - v prvej je rozprašovač zamknutý a v poslednej otvorený a pripravený na použitie (stredná je taká medzi bez nejakej spešl funkcie). A nie je to taký ten rozprašovač, ktorý musíte stále stláčať, našťastie ho stačí stlačiť a rozprašuje, kým ho znovu nepustíte. A tiež to nie je taký, čo vám na pokožku hodí kilo krému a vy sa s ním musíte pasovať ďalších pätnásť minút. 


Tento vám na pokožku pustí naozaj tenkú vrstvičku krému, presne toľko, koľko potrebujete vo veľmi jemnom "postreku", ktorý nie je vôbec potrebné ďalej rozotierať ani vrstviť. Ja som spravila pri prvom použití chybu, pretože som mala pocit, že mám na pokožke veľmi málo telového mlieka a ruku som ešte dvakrát prestriekla. Až potom som zistila, že to, že mlieko nie je vidno neznamená, že tam nie je. Je tam a je ho tam naozaj akurát, je krásne rovnomerne rozložené, veľmi jemné (až som si najprv myslela, že priveľmi riedke) a naozaj sa nesmierne rýchlo vstrebe, čiže celé krémovanie dostáva celkom novú úroveň. Osprchovať, nastriekať a kým sa z hornej polovice tela presuniem na dolnú, môžem sa už obliekať s hydratovanou pokožkou. 
Aby som ale neprechválila, aj tento zázrak má nevýhodu - zadná strana lýtok a stehien sa s ním nastriekať nedá, alebo dá len s ťažkosťami a o chrbáte ani nehovorím. Preto nastáva menšia komplikácia, kedy si aspoň ja potrebujem mlieko najprv naniesť na dlaň a až potom rozotrieť tam, kam si ho nemôžem naniesť priamo zo spreju. Ale vstrebávanie je rovnako rýchle aj takýmto spôsobom, takže sa nič tak vážne nedeje.
No a ako to vyzerá s pokožkou - ako som spomínala už vyššie, najprv som sa bála, že je mlieko príliš riedke na to, aby pokožku dostatočne hydratovalo, no zdanie klame. Predpokladám, že vďaka svojmu zloženiu vie pokožku naozaj veľmi účinne hydratovať a je pri jeho používaní naozaj krásne jemná a navyše aj voňavá. A vôňa je ďalšou dobrou vlastnosťou tohoto mliečka :) Nenásilná, jemná, neutrálna a príjemná.

A čo povedať na záver? Myslím si, že sa táto novinka Baley naozaj podarila. Myslím si, že by bolo určite zaujímavé časom stretnúť v DMke aj iné varianty tohoto výrobku; ja by som sa veľmi potešila napríklad ovocným či kvetinovým. Čo poviete?
Ak vás novinka zaujala, nájdete ju v DM drogérii  za cenu 3,09€/150ml

8 komentárov:

  1. To vypadá vážně zajímavě, něco takového by se na mou lenost mazat se určitě hodilo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som rozmýšľala že si ho kúpim ale mám momentálne doma ešte dve v zásobe ktoré čakajú kým vypotrebujem to terajšie :D Myslím že je super ž Balea sa necháva inšpirovať inými značkami ako v tomto prípade Vaseline a takto máme istú koncepciu produktu dostupnejšiu a za menší peniaz. Obal je pekný, biela s modrou super ja by som len dala preč tú pani ale to je asi môj subjektívny problém že nemám rada "vysmiate ksichty" na kozmetike :D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nie si sama, teraz si neviem spomenúť kde, ale tiež som sa už vyadrila v tom zmysle, že ľudí na obale veľmi nemusím :D

      Odstrániť
  3. O telovem mleku ve spreji jsem zatim neslysela a kdybych nemela v zasobach tolik telovych kremu tak bych si ho urcite poridila.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa doňho úplne zamilovala... O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nápad je určite zaujímavý, no ako už bolo písané vyššie, kúpim si ho, až keď miniem všetky, čo mám doma v zásobe! :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto je asi najpraktickejšia vec čo som videla za poslednú dobu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS