Predskúškový relax

10. mája 2015

Tak a je to tu - koniec letného semestra! Ani neviem ako to všetko ubehlo a chvíľkami mám pocit, že som sa pomýlila a pozerám sa v kalendári na zlý dátum. No potom sa prizriem lepšie a vidím, že je to naozaj tak a mám za sebou prvý rok na vysokej a pred sebou druhé skúškové. A napriek tomu, že viem, ako to celé bude približne prebiehať, aj tak som z toho celého veľmi nervózna. 
Práve preto príde vhod nielen mne, ale aj každému v podobnej situácii chvíľka odreagovania, relaxu a pobytu na čerstvom vzduchu. Na chvíľku nemyslieť na to, koľko roboty máme všetci pred sebou, na všetok ten stres a tak podobne. A viete čo každému najlepšie pomáha? Pitie! Rada by som vás teda všetkých pozvala do záhrady na pohárik...


... výbornej bio jablkovo-mangovej šťavy! Nie, vážne. Dodá vitamíny, ktoré sú v tomto čase sústredenia pre organizmus potrebné, nesmierne skvelo chutí a jej zloženie sa skladá z dvoch položiek: 75% jablkovej a 25%. A ak si ju naozaj dáte na záhrade, terase, balkóne alebo len pri otvorenom okne s pekným výhľadom, môžem vám zaručiť, že vám aspoň na chvíľku bude všetko jedno. Ja napríklad naprosto milujem rôzne džúsy, šťavy, freshe, nektáre a podobné ovocnosti na pitie, preto som sa veľmi potešila, keď som túto roztomilú krabičku dostala v pravú chvíľu. Len tak si sadnúť na trávu počas slnečného dňa, vyblázniť sa so psom a Carpe Diem.



Čo pomáha vám na odreagovanie? 
Majte krásnu nedeľu ♥

3 komentáre:

  1. Milujem mango, takže určite sa na túto šťavu chystám! :) Držím palce cez skúškové, tiež ma čaká a neviem, čo skôr. :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudeš sklamaná :)
      Ďakujem veľmi pekne, aj ja tebe :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS