Potrebujete okamžite krajšiu pleť? Nech sa páči...!

3. mája 2015

Že: „Potrebujete okamžite krajšiu pleť?“ Kto by ju nepotreboval?! Samozrejme, s výnimkou tých pár šťastných, ktoré takú majú od prírody. Ešteže sme sa dopracovali k tomu, že vďaka kozmetike a najmä líčeniu nie je žiadnym problémom dosiahnuť instantné skrášlenie aj tak problematickej oblasti akou je pleť, pretože vieme, že veľa z nás má práve s pleťou dlhodobé problémy, ktoré nerady ukazujeme svetu. A keďže svet nemusí vedieť, je tu Dermacol, ktorý snáď nikdy nesklame – veď aby aj, keď s tým začal a priniesol svetu prvý make-up. Ak teda chcete vedieť, prečo som si ho obľúbila, budem rada keď si prečítate môj dnešný príspevok na želaniach :) 


4 komentáre:

  1. Ja som si ho tiež kúpila pár týždňov dozadu v odtieni Fair a som spokojná. Naozaj vydrží a konečne má žltý podtón. Možno pre niekoho kryje až moc, ale ja mám problémy s jazvami a začervenalou tvárou takže ja si pochvaľujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo a kupodivu aj napriek žltému podtónu sedí aj mne a to mám ružový :) Je naozaj super, som veľmi rada, že som sa ku mne dostal :)

      Odstrániť
  2. Tenhle makeup má super světlé odstíny, korektor ve víčku dokonale kryje kruhy pod očima,ale bohužel složení mi po pár měsících krutě nevyhovovalo a byl viníkem velkých podkožních zánětů.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS