Očné krémy Balea

20. mája 2015

Ahojte, kočky! :) 
Už zopár mesiacov vám sľubujem recenziu na očné krémy, ktoré vídate v "Spotrebovaných". Ak ste teda čakali, konečne ste sa jej dočkali a dúfam, že pre vás nebude sklamaním.
Očné krémy používam niečo vyše roka, ak sa nemýlim. Nie je to preto, že by som chcela odstrániť neexistujúce vrásky (a veľa ľudí si myslí, že očné krémy sú len na to), ale po prvé kvôli hydratácii očného okolia a po druhé kvôli prevencii už spomínaných vrások. Tie totiž vznikajú nielen kvôli úbytku kolagénu v pleti ale aj kvôli vysúšaniu samotnej pokožky a strate jej elasticity. Tak som si pred časom povedala, že ak môžem začať už teraz, prečo tak neurobiť? A takto som sa dostala k pravidelnému používaniu očných krémov Balea. 


Kúpite ich bežne v DM drogérii za cenu okolo 3€ (aspoň tie, o ktorých vám dnes napíšem) a máte, povedala by som, možnosť celkom širokého výberu. Ja som už viac-menej verná ureovému očnému krému, no treba to občas prestriedať a tak som skúšala aj krém s lotosovým kvetom.
Všetky tubičky sú balené v papierových krabičkách a majú 15ml, čo je taký bežný objem očného krému (spolu s 30ml). Tuby sú klasické, ničím zvláštne, majú šrubovací vrchnák a "sosáčik". Sú neparfemované a vhodné aj pre nositeľky kontaktných šošoviek. Používam ich denne, ráno a večer na očné okolie, celé viečko i riasy, ktorým to tiež veľmi vyhovuje. 



Očný krém s 5% ureou
Bol môj prvý a používam ho dookola dodnes. Je síce určený na veľmi suchú pleť, no netreba si s tým robiť starosti aj keď máte pleť iného typu - ja mám napríklad mastnú a nerobí mi problém, keďže si ho neaplikujem inam než na očné okolie a to samotné nemá mazové žľazy ako zvyšok tváre, takže s tým nie je žiaden problém. Má veľmi príjemnú konzistenciu a je tak akurát hustý, rýchlo sa vstrebáva a nerobí žiadne problémy.
Ako ste si možno všimli na prvej fotke, tento krém som kupovala v dopredaji a veľmi som sa bála, že ho už sťahujú z predaja a preto bolo pre mňa veľmi príjemné zistiť, že len menili obal. Takže odteraz ho nájdete v takomto:


Očný krém s výťažkom s lotosových kvetov
Tento som mala len raz, keď som chcela trošku zmenu a prestriedať stály produkt, keďže to tiež nie je najlepšie používať stále to isté. Keďže zatiaľ nepotrebujem nič iné ako hydratáciu, nehľadala som žiaden špeciálny a preto som si vybrala tento. Musím ale povedať, že mi veľmi nevyhovoval, pretože na rozdiel od toho ureového bol redší a mal celkom nepríjemnú konzistenciu. Navyše ma párkrát po ňom očné okolie máličko štípalo (nič hrozné, ale to by robiť nemal) a tak to bolo prvý aj posledný krát a už si ho znovu určite nekúpim.

A na záver tu mám ešte jednu bonusovku. Nedávno som si kúpila aj očný roll-on gél s chladivým efektom (vďaka guľôčke). Tak som dúfala, že sa mi hodí, keď sa ráno budím do školy nevyspaná a začala som mať aj problém s kruhami pod očami. Ale chyba lávky - gulička sa zadŕha a snaha ju rozhýbať pod okom je naprosto nevhodná, pretože môže dôjsť k poškodeniam kože. Ak sa mi podarí ju zobudiť na chrbte ruky a čo-to naniesť okolo očí, nemám vôbec pocit žiadneho chladivého efektu, ani prebudenia a ani ničoho iného. 



Takže som vlastne zistila, že som zatiaľ neobjavila nič lepšie ako moju ureovú klasiku, pri ktorej by som rada zostala. Časom sa ale určite dostanem ešte aj k ďalším Balea očným krémom a rada tiež vyskúšam aj iné značky a som na nich veľmi zvedavá.

Čo vy a očné krémy - používate, nepoužívate? Ak áno, poradíte mi nejaký, s ktorým ste spokojné?
Majte krásny deň ♥
xoxo

12 komentárov:

  1. Asi pred mesiacom som si kúpila svoj prvý očný krém od Oriflame pri kruhom pod očami a som s ním spokojná. Neštípe a dobre hydratuje. Keď ho miniem vyskúšam tento od Balea, aj tak som hľadala niečo, čo nemusím objednávať. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oriflame som tiež skúšala, nebol to ale krém, bol to gél a vôbec mi nevyhovoval :(

      Odstrániť
  2. veľmi si chvália práve očné krémy od Ziaji :) až spotrebujem moje biodermácke určite si kúpim od ziaji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, na Ziaju sa musím pozrieť! Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ten Balea s ureou je super najmä v zime! Ale teraz testujem Alverde očné sérum s Goji. Je síce napísané že sérum ale je to ako ľahký krém pod oči, tak ten by som aj mohla odporučiť, len má trochu blbú pumpičku :/.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, určite sa na neho pozriem :)

      Odstrániť
  4. Já mám ráda oční krémy od Ziaja a Ryoru :-) Ale ani tyhle nevypadají špatně :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to Ryor by som aj ja rada skúsila! :) Len sa zatiaľ nemám k tomu si ho objednať :D ALe jedného dňa určite...! ;)

      Odstrániť
  5. baleu mám ráda, ale oční krémy ve 20ti nepotřebuji =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si to myslela, no zistila som, že tá hydratácia je naozaj potrebná :)

      Odstrániť
  6. práve som spotrebovala jeden od Alverde, ale vyskúšam teraz tento prvý :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja zase skúsim nejaký od Alverde :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS