InstaMonth • May In Pictures

22. mája 2015


Ahojte, kočky! :)
Tak vás teda vítam pri poslednom takomto článku. Ako som vám nedávno sľúbila, takéto (= presne takéto) články tu už nenájdete. Bude zmena, ale na tú si budete musieť mesiac počkať :) Ale k veci. Aký bol minulý mesiac? 
Neviem. Naozaj. Ja neviem, kam sa celý máj podel. Ja neviem, kam sa podelo uplynulých päť mesiacov. 
Viem len, že som furt cestovala vlakom, že som sa učila a bola som na kvetinových dňoch v Kátove (dedinka kúsok od Skalice) a kúpila si kvetinky do predzahrádky + tri rozkošné sukulenty. Viac si akosi neviem vybaviť a aj toto málo len vďaka Instagramu, ktorý som teda poriadne flákala. Som ja ale hrozná. A to ešte zostáva týždeň...





Aký máj ste mali vy? :) 

13 komentárov:

  1. Ty máš riadne krásne oči :3
    http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta první fotka úžasná, mám holt ráda jízdy vlakem :D:).
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som na tom podobne :)

      Odstrániť
  3. Miluji cestování vlakem a nechápu ty, kteří to nesnášejí. Máš nádherné oči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne, podobne :)
      Ďakujem veľmi pekne ♥

      Odstrániť
  4. Jééé, já zrovna přemýšlím, jestli si do pražského bytu taky nedáme kaktusky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlasujem za áno! :) Podľa mňa sú úplne maximálne úžasné :) :)

      Odstrániť
  5. máš krásne oči....ako tak pozerám predošlé komentáre, všetky sme z nich unesené:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kaktusy sú super, tiež by som si mala nejaký kúpiť. :) Z posledného, čo som mala v izbe sa stal kaktusisko, tak musel ísť preč. :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS