Garnier Pure 3 v 1

11. mája 2015


Ahojte, kočky! :) 
Zaujímalo by ma, či aj vy sa rady vraciate do minulosti a spomínate na staré časy. A tiež máte v mysli zafixované niektoré vône či piesne, ktoré vás tam ľahko dostanú? Na mňa podobným spôsobom ako známe vône či pesničky vedia pôsobiť aj kozmetické produkty, najmä teda Garnier Pure 3 v 1. A prečo? Pretože to bol snáď prvý produkt na čistenie pleti, ktorý som kedy používala a kupovala som si ho neustále dookola. A tak sa mi pri jeho používaní vybavujú rôzne spomienky, medzi ktorými je aj tá, aký skvelý produkt to vlastne bol a ako rada som ho používala. 
No a pred časom som si na neho spomenula, neodolala som, kúpila ho a znovu sa zamilovala...


Tento produkt je určený pre zmiešanú až mastnú pleť a má trojité využite - ako čistiaci gél, peeling a ako pleťová maska. A teraz na chvíľu láska bokom - môže byť akokoľvek dobrý, ale myslím si, že by bohate stačilo pomenovanie 2 v 1, pretože môže byť jednoznačne braný ako čistiaci peeling, ako pleťová maska ale určite nie ako čistiaci gél. Nič gélové na ňom totiž nie je, keďže je skôr "pastový".
Avšak o jeho funkčnosti nemôžem povedať jediné krivé slovo. Veľmi rada si s ním čistím pleť, pretože to mu naozaj ide. Je po ňom navyše veľmi príjemná na dotyk a určite sa menej mastí. Ako maska mne osobne veľmi nevyhovuje, pretože ja celkovo pleťové masky nerada používam a hlavne také nie, čo zatvrdnú na pleti a človek ich potom dáva dolu niekoľko dlhých minút. Ale určite z času na čas nepohrdnem ani touto možnosťou, vzhľadom k tomu, že aj ako maska je funkčne výborný. Používa sa teda buď ako bežný pleťový peeling alebo ako maska, keď ho necháte na tvári zaschnúť a potom ho umyjete vlažnou vodou.
Balenie má 150ml a stojí okolo 4€.



A musím vám povedať, že keďže som ho znovuobjavila a znovu som si ho zamilovala, len tak skoro ho opäť neopustím.

Aj vy máte nejaký produkt, s ktorým máte podobnú väzbu? Aký to je?
Majte krásny deň ♥

5 komentárov:

  1. ja používam niečo podobné, ale od značky Nivea... tiež si ho neviem vynachváliť a na čierne bodky na nose je úžasný... fakt po ňom miznú... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne viem, ktorý myslíš :) Škoda len, že mne tá Nivea nevyhovuje :(

      Odstrániť
  2. Měla jsem podobný produkt od Garnier, nějaký gel s aktivní složkou uhlí na akné, ale moc mi nevyhovoval a hlavně mě nebavilo ho používat, pořád mi leží plný na poličce :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. iiii, ja asi viem čo myslíš a ak je to ono, tak ten mám ja veeľmi rada, len sa už dopredal. Aj o tom bude inak článok tento mesiac, tak potom pozri, či je to ono :)

      Odstrániť
  3. Tuhle řadu od Garnier mám hrozně ráda. Tento produkt jsem ale ještě nezkoušela, tak to napravím :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS