Empties • Máj

24. mája 2015


Ahojte!
Hneď na začiatku vás idem zahrnúť zopár novými informáciami. 
1. Toto je predposledný článok mesiaca. Viac vám nepoviem, ďalšie info zajtra ;)
2. Presťahovala som spotrebované produkty zo škaredej krabice do Douglas tašky - aj keď sú na vyhodenie, nemusia pôsobiť za každú cenu čo najnevzhľadnejšie, no nie? A tiež som dúfala, že už moja spotreba bude pomaličky klesať a bude tá taštička na to stačiť...
3. Tento mesiac to bolo hlavne o telovej kozmetike a myslím si dúfam, že ani na budúci mesiac to nebude inak, pretože mám doma pootváraných milión telových krémov, mliek, olejov a sprchových gélov. 
4. To, čo tu dneska uvidíte, nie je ani zďaleka všetko, čo ma tento mesiac opustilo, pretože som veľa vecí posunula ďalej, napríklad vlasovú Niveu, tiež odličovacie mlieko rovnakej značky, telový olej Avon, kokosový olej, čistiaci gél a pleťovú vodu Balea, jednu vlasovú vodičku od Alpy a čo ja viem čo všetko ešte. Niečo mi nesedelo (vlasová Nivea), niečo som vedela, že neminiem (oleje) a niečo šlo, lebo sestra už nemala, potrebovala a ja som potrebovala uvoľniť miesto (Balea + odličovacia Nivea). Táto informácia bola čisto len pre vašu predstavu... :)

No a to by bolo na úvod asi všetko, tak sa môžeme vrhnúť na tú moju májovú spotrebu :) 


Vlasová kozmetika
1) Taft lak na vlasy: super! :) Nemám mu čo vytknúť, vlasy mi držal asi tak ako všetky, čo som zatiaľ skúšala a problémy som s ním nemala. A ak sa nemýlim, toto bolo moje druhé balenie a nebránim sa ďalším
2 + 3) Garnier Ultra Doux Levanduľa & Ruža: článok TU a v ňom bolo napísané všetko podstatné.
4) Gliss Kur maska na vlasy: o nej ste si prečítali v článku pred týždňom a viac asi netreba dodať. Spotrebovala som ju, keďže to nebola žiadna hrôza, ale som rada, že sa už kúpiť ani nedá.
5) Alpa vlasová vodička: moja posledná spotrebovaná na veeľmi dlhý čas. Ďalšiu, ktorú som mala v zásobe som posunula babke a ja s nimi nateraz končím. Totiž, keď som ich začala používať pred asi troma rokmi, naozaj som cítila, že fungujú a vlasy som mala krajšie a rýchlejšie rástli, no teraz aj napriek mesačným prestávkam, ktoré boli asi krátke, mi už z vlasmi nič nerobili a len ma ich aplikácia otravovala. 


Telová kozmetika
6) Fa Nutri Skin telové mlieko: článok TU
7) Dove Powder touch tuhý deodorant: článok TU
8) Balea pena na holenie
9 + 10) Dermacol Aroma Ritual melón aj višňa: článok TU
11) Princeznovský sprchový gél: článok som síce písala, ale nebol ani ako recenzia, tak vám sem odkaz ani nedám. No bol fajn, používala som ho rada, ale druhýkrát ho oželiem.
12) Balea soľ do kúpeľa
13) Balea SG s olejovými perlami: článok TU
14) Nivea krém na ruky: už nikdy. Priveľmi parfemovaný, priveľmi hustý, nepríjemná ťažká konzistencia... No veliké sklamanie, aj keď viete, že ja a Nivea si teda rozhodne nesedíme.
15) Oriflame Masquerade tuhé mydlo: článok TU; nakoniec som ho využila ako klasické mydlo na ruky, ale bolo ozaj fajn :) 
16) Antibakteriálny gél na ruky Balea


Pleťová kozmetika
17) Dermacol pleťová gomáž: článok TU
18) Balea odličovacie obrúsky: na núdzovky, na swatche, na bordel pri líčení a pre sestru, ktorá ich na jedno odlíčenie použije desať. Díki, sis.
19) Balea očný krém s ureou: taká klasika :) 


Dekoratívna kozmetika + rôzne
20) Oriflame balzam na pery: jeden z mojich najobľúbenejších. Škoda, že už som ho v katalógu nevidela, ale som rada, že som ho spotrebovala. Radšej než ním šetriť a potom ho vyhodiť.
21) NYC priesvitný lak na nechty: fajn, pokojne znovu. Tento už ale vyhadzujem, pretože zhustol, zle schol a bublinkoval mi farebný lak.
22) Balea Tient Perfektion: vyhadzujem ju, pretože mi prestala vyhovovať. Určite sa niečo stalo s ňou, tiež sa mi zmenila pleť a už sa nekamarátime ako predtým. Rozmýšľala som aj, že vyhodím Satin Base od Dermacolu, ale to mi je ľúto, tej ešte skúsim nájsť nejaké uplatnenie. Možno...
23) Essence Stay All Day očný tieň, ktorý som naprosto milovala a už sa nedá kúpiť. Lenže musí isť aj nespotrebovaný, pretože mi stuhol a už sa s ním nedá vôbec pracovať :(
24 + 25) Lícenka a bronzer Gosh: lícenka sa mi rozbila a aj keď som ju opravila, akosi sa mi prestala páčiť farba. No a bronzer som použila len zopárkrát a zbytočne mi zaberal miesto.
26) Oriflame pomôcka na vytláčanie čiernych bodiek: buď ju neviem používať alebo čo, no málokedy som s ňou nejaký pór vyčistila a vždy to otrasne bolelo. ďalšia zbytočnosť v šuflíčku.


Tak a to by bolo všetko. Majte pekný deň a napíšte mi, koľko ste toho spotrebovali vy, prípadne mi dajte dolu odkaz, ak ste písali alebo budete neskôr (ja si ho určite nájdem) podobný článok :) 

2 komentáre:

  1. Opet super spotreba :-) Ja se taky chystam konecne napsat clanek o spotrebovanych produktech ale hrozne mi trva nez dam dokupy dostatek prazdnych obalu :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS