blogo-holidays

25. mája 2015

Beriem si dovolenku! Alebo inak povedané - prvý krát v histórii blogu sa tu okrem tohoto článku do konca týždňa neobjaví ani čiarka. Nie je to preto, že by som nemala čas, nestíhala, nemala náladu či chcela skončiť a nevedela, ako to oznámiť - zatiaľ svoje slovo (a predsavzatie) plním. Moje dôvody sú celkom iné a myslím si, že niektoré z vás aj vedia aké. Ak si myslíte, ale nie ste si isté - bohužiaľ vás v tom nechám. Ak netušíte - tiež vás v tom nechám. Ale nebojte nič, čoskoro sa dozviete. Stretneme sa tu (dúfam) takto o týždeň, prvého júna, a dovtedy sa majte krásne a užívajte si posledné májové dni. A nezabudnite sa sem prísť v pondelok pozrieť, bude prekvapko :) 
♥♥♥

PS: Ak by ste si ale ešte chceli jeden článok prečítať, nájdete ho na želaniach ;)

6 komentárov:

  1. Tak si uži prázdniny! A som už veeeľmi zvedavá, čo na nás chystáš. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! :) Ešte pšš, len dúfam, že sa to bude páčiť ;)

      Odstrániť
  2. Aj ja som zvedavá, peknú dovolenku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď to nebude sklamanie :) ďakujem :)

      Odstrániť
  3. A ja že konečne budem môcť naplno čítať blogy keď už mám po štátniciach a ty takto.. tsssss, dievča dievča :P Ale nie, poriadne si uži voľno, zaslúžiš si ho..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo, tak to ma mrzí, snáď ti to potom dostatočne vynahradím :P
      Ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS