Birthday Wishlist

15. mája 2015

Ahojte, kočky! :) 
Včera za mesiac - 14. júna - opäť príde ten deň a ja budem kalendárne o rok staršia ako v ten istý deň minulý rok a každý jeden predtým. A každý jeden predtým som presne vedela, čo by som chcela na narodeniny dostať. Tým nechcem povedať, že by pre mňa narodeniny znamenali len darčeky, len som jednoducho prekvapila sama seba tým, že tento rok naozaj neviem, čo povedať, keď sa ma niekto spýta. A tiež tým nechcem povedať, že po ničom netúžim, ale tak nejako mám pocit, že mi nič nechýba. Nie je všetko ideálne, ale nie je to ani žiadna katastrofa. A nebudem o rok staršia, ale múdrejšia. Kecám, ja sa teším, že starnem, o rok už budem môcť oslavovať vo Vegas! (Kiežby...)
A preto som sa rozhodla, že tento rok si výnimočne spravím narodeninový wishlist z vecí, ktoré síce chcem, ale viem, že ich nedostanem - jedine, že by som si ich kúpila sama. Teda aspoň väčšinu, veď uvidíte samy. A dúfam, že to nepochopíte zle - tento wishlist neznamená, že nič iné mi nespraví radosť, to vôbec nie. Kto ma pozná, určite vie, že ja sa týždeň teším aj z peknej ceruzky a nikdy neodmietnem voňavú sviečku či kvetinku...
Kúpi mi niekto peknú ceruzku? :D


• iPhone 6 alebo Keď snívam, prečo troškáriť, no nie? ;)
mini kit lakov na nechty od Essie. Tak nejako mi učaroval a Essie som na nechty ešte nikdy neskúšala a veľmi by som chcela.
UD Naked Basics 2, pretože je podla mňa úžasná. A skúsiť UD je moja ďalšia (ne)tajná túžba
• Scottish Fine Soaps ružovo-muškátová sada. Je úžasne sladká už napohľad, takže si môžem len predstavovať, aká skvelá musí byť...
• zelený MAIS = neprenášať ani jeden predmet. Nemusí tak vyzerať hneď 14. júna, stačí mi 30. a teraz už asi rozumiete, prečo viem, že sa tento wishlist nesplní :D
• celá kolekcia kníh Harryho Pottera. Preložená. A je mi jedno, že som prvých päť dielov čítala sedemkrát (a zvyšné dva trikrát).
• zrkadielko do kabelky - ale nie nejaké obyč, priala by som si totiž nejaké naozaj pekné. Gravírované, kamienkované, trblietkavé, personalizované... jednoducho pekné a niečim neobyčajné :)
• sada štetcov Zoeva na oči a tvár - som síce spokojná aj s pôvodnou bambusovou, no rada by som ešte jednu, nech je tam viacej štetcov a nech už ma to nepokúša :P
• Prsteň. Pekný kamienkový ružový prsteň. Z ružového zlata s... Nie, stačí mi bižu, samozrejme, ale mal by spĺňať dve veci - sedieť mi a byť ružový.
• A na záver sadu korektorov Sleek, samozrejme v najsvetlejšom odtieni.

Čo poviete, pekný wishlist? Taký "realistický" však? Neviem si totiž ani len omylom predstaviť, že by sa mi toto všetko objavilo doma. Sú tu aj veci, ktoré si plánujem v blízkej dobe reálne kúpiť, no väčšinou skôr veci, na ktoré si budem ešte musieť počkať = zarobiť. A teším sa na to :) 

10 komentárov:

  1. ja mám 17. júna narodky :D a mňa teraz čaká finálny záverečný semester so 4 skúškami a snáď štátnicou a obhajobou :) tak snáď nám všetko dobre dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vopred všetko naj :) a veľa šťastia, snáď teda áno :)

      Odstrániť
  2. Super wishlist :) Keby si mám z neho vybrať jednu hmotnú vec (nerátam to, spraviť všetky predmety :D) brala by som určite Zoevu! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Tá Zoeva je naozaj úžasná :3

      Odstrániť
  3. pekný wishlist :D ja tiež zháňam poslednú časť harryho pottera, lebo tú nemám ani som ju nečítala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Donny, vôbec nie si náročná :-D
    Ale nie, žartujem.. Pekný wishlist.. Pár vecí z neho by som si vedela predstaviť aj u seba, napr. zlatý iPhone, Zoeva štetce, Naked Basics... :-) A ktovie, možno niečo z toho aj dostaneš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný wishlist.... Zoeve štetcom by som sa potešila aj ja :-) všetko naj, naj, naaaajjj :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj mne by sa takýto wishlist páčil, musím už aktualizovať ten svoj :-) krásne veci si si vybrala, držím prsty nech sa ti všetky čoskoro dostanú na kozmetický stolík

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naked by som chcela aj ja, ale že vraj prášia veľmi :/ snáď sa ti aspoň jeden bod z wishlistu splní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem vám veľmi pekne, dievčatá! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS