be princess

18. mája 2015

Ahojte, kočky moje! :) 
Prajem vám krásny deň a vítam vás pri dnešnom článku. Všimli ste si názov? Áno, priznávam, že sa mi po Popoluške veľmi zapáčilo sa aspoň občas zmeniť na princeznú, preto sa mi len veľmi ťažko odolávalo sprchovému gélu, ktorý je určený priamo pre princezné. V drogérii (DM) ho nájdete síce medzi sortimentom pre malé princezničky, no nikto vám nemôže zakázať si jeden ukoristiť pre seba.
A verte mi, že odolať je celkom ťažké, pretože má skutočne veľmi roztomilý obal, netradičnú banánovožltú farbu a úžasnú melónovú vôňu. Ja sa musím ale priznať, že mne po telovom kréme, sprchovom géle a telovom mlieku ten melón už tak veľmi nevonia a radšej by som privítala asi niečo kvetinové, no aj tak je to vôňa veľmi pekná a keď som ju cítila po prvý raz, bola som z nej naozaj nadšená...


Keď ale zabudneme na to všetko milé a sladké okolo, je to, samozrejme, len obyčajný sprchový gél, ktorý neobsahuje žiadne pridané pokožke prospešné látky, dokonca ani len trblietky a ani nič iné. O pokožku sa ale pekne postará - umyje, prevonia, zjemní a nevysuší - čo by sa asi aj očakávalo, keďže je primárne určený pre drobcov.



No ale o čom by bol ten svet, keby sme si samy nevytvárali naše vlastné rozprávky, šťastné konce a nespravili aj z tej najobyčajnejšej veci vec celkom neobyčajnú? Tak nech sa páči, máte predsa toľko možností... :)

♥♥♥

3 komentáre:

  1. No dvakrát ma nemusíš prehovárať aby som sa po ňom pozrela :D vyzerá byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je neskutečně roztomilý, věřím, že vonět bude božsky :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc pěkně :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS