{Things That Made My Day}

22. apríla 2015

Ahojte, babule! :)
Krásny stred týždňa vám všetkým prajem. Opäť by som vás chcela privítať pri TTMMD. Dneska ale s malou zmenou - nebudem sa snažiť potešiť len ja vás, ale želám si, aby ste dnes na oplátku potešili aj vy mňa. Je súce už popoludní, no na nič nie je neskoro. Pýtate sa, ako ma potešíte? Tak, že sa dnes nebudete ničím trápiť, nebudete pre nič smutné, na všetkom zlom, čo vás stretne pohľadáte aspoň malilinkú pozitívnu stránku. Potom pre seba spravíte niečo pekné, pokojne si len kúpte nový lak na nechty alebo utraťte koľko môžete, či si "len" odpočinte a na záver - usmejte sa na niekoho. Na ulici, doma, v zrkadle, vôbec na tom nezáleží, jednoducho sa len podeľte o svoju radosť. Chcela som byť skromná, no dnes to vidím tak, že ma nič iné nepoteší. 
A potom mi napíšte, či ste to zvládli a aké to bolo :) 
Mám vás rada!
xoxo

2 komentáre:

  1. Takéto články mám veľmi rada. :) Ďakujem za zlepšenie dňa! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Týmto si ty zlepšila ten môj :) ♥

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS