Ďalšia šanca pre Niveu

26. apríla 2015

Ahojte! :)
V posledom čase je tuto na blogu asi najneistejšou značkou Nivea. Je to tak preto, že v minulosti som ju mala veľmi rada, no potom, čo som vyskúšala mnoho iných produktov iných značiek som na ňu zmenila názor, ale istá sentimentálna časť mňa stále verí, že nájdem ešte nejaké produkty, ku ktorým sa rada vrátim. Zatiaľ je to powder touch tuhý deodorant, modrá čistiaca pena, Clean Deeper a potom čistiaci gél Aqua Sensational, čo je podľa mňa vzhľadom k množstvu sortimentu málo. A preto som sa rozhodla vyskúšať niečo z vlasovej kozmetiky. Spomínam si, že som kedysi používala ich šampón proti lupinám a istý čas mi vyhovoval a bola som s ním veľmi spokojná, ale iste viete, že keď niečo používate veľmi dlho, tak to môže mať opačný efekt - a aj sa tak stalo a odvtedy sa moje vlasy s Niveou už nestretli. Teda až donedávna...


Rozhodla som sa skúsiť ich rad určený pre dlhé vlasy, ktorý sľubuje trojitú starostlivosť pre dlhšie, lámavé a namáhané vlasy vďaka zloženiu obohatenému o babasový olej a tekutý keratín. Na toto testovanie som si kúpila tri produkty - šampón, regeneračný kondicionér a expresný regeneračný kondicionér - v spreji.
Aby som k vám bola úprimná, sama neviem, čo som čakala. Najskôr asi nejaké príjemné prekvapenie, niečo, pri som či poviem: "Wow! Prečo som si to nekúpila skôr?!" A čo myslíte, dočkala som sa?
Samozrejme, že nie. A tak vám aspoň napíšem to pozitívne, čo mi tieto produkty dali:
• zistenie, že vlasové produkty už ďalej skúšať nebudem, aj keď sa mi donedávna ešte nejaké celkom pozdávali - bolo by to totiž určite zbytočné plytvanie peniazmi.
• ak nič iné, tak všetky tri aspoň pekne voňajú, šampón vlasy umýva a kondicionér ako-tak zabraňuje tomu, aby sa mi nadmerne sušili a krepatili.

A to by bolo asi tak všetko. Okrem toho vám môžem povedať, že:
• žiadna reparácia či extra ošetrenie sa nekoná
• vďaka tekutému kondicionéru sa mi vlasy ľahšie nerozčesávali
• po balzame neboli moje vlasy tak príjemne mäkké a nadýchané, aké sú pri iných produktoch
• už po prvých dvoch umytiach sa mi na pokožke hlavy vytvorili lupy - zase


Takže zas nič. A asi ešte na dlho. Ani neviem, či mám ešte chuť to ďalej skúšať. Sprej dopoužívam, šampón a balzam posuniem sestre, tej Nivea na vlasy zatiaľ vyhovuje, a najbližšie si Niveu zaobstarám jedine ak ma nejaký produkt zaujme naozaj že extrémnym spôsobom - s výnimkou deodorantov, s tým jediným som na 100% spokojná.

Čo vy a Nivea? Áno alebo nie? Veľmi ma to zaujíma, tak mi nezabudnite napísať váš názor dolu do komentára.
Vopred vám ďakujem za názory a prajem vám krásny deň ♥
xoxo

3 komentáre:

  1. To me Nivea prozatim vyhovuje. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem měla vlasovou kosmetiku (myšleno šampon a kondicionér) od Nivei snad jednou a nijak mě nenadchla, nebyla špatná, ale nenalákala mě na další jejich vlasové produkty :/

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si obišla ešte dobre potom :)
      Na druhej strane poznám ľudí (ako moja sestre napríklad), ktorým vyslovene vyhovuje...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS