Pleťová starostlivosť od Essence

6. apríla 2015

Ahojte, kočky!
Prajem vám krásny pondelok a vítam vás pri dnešnom článku, v ktorom by som vám chcela povedať niečo o mojej skúsenosti s pleťovou kozmetikou Essence. Pred istým časom, bolo to niekedy minulý november (čo je už naozaj celkom dávno), som si v drogérii kúpila čistiaci gél a pleťový krém od Essence z radu My Skin, oba určené na starostlivosť o zmiešanú pleť. Veľmi dobre si spomínam ako kedysi tento rab obsahoval aj pleťovú vodu, s ktorou som v tom čase bola veľmi spokojná a opakovane som si kúpila asi trikrát, no ostatné produkty ma nejako nezaujali, alebo skôr som sa ja o ne nezaujímala. Po čase, čo boli možno aj dva roky (ale kto vie?) som si tú vodu chcela znovu kúpiť. Lenže ako som si ju nekupovala, uniklo mi, že sa už nevyrába ani nepredáva. Narazila som ale pri hľadaní na produkty, o ktorých vám chcem dnes napísať a dúfala som, že s nimi tiež budem spokojná...


...ale celkom pekne som sa prepočítala. Nehovorím nič, na prvý pohľad vyzerajú pekne. Svieže obaly, lákavý popis. Oba obsahujú výťažky z liči a olej z hroznových semiačok, sľubujú zmatnenie pleti a to, že bude jemná, hladká a ako vždy jednoducho krásna. Gél, samozrejme, tiež sľubuje vyčistenie pleti do hĺbky a krém rýchle vstrebávanie, tvrdí o sebe, že je vhodný aj ako podkladová báza pod makeup a neobsahuje silikóny. No neznie to výborne?
Samozrejme, že znie! No poviem vám, že realita bola iná. Oveľa iná. O produktoch som začala pochybovať už vo chvíli, keď mi vôňa gélu trochu pripomínala farbu na vlasy, no povedala som si, že im to proste nevyšlo, veď vôňa nie je to najdôležitejšie. Po opláchnutí a usušení pleti som mala každý krát pocit čistej pleti, takže o tom pokoj. Ale... po čase sa mi na tvári - a to hlavne na brade, okolo nosa a na spánkoch začala objavovať "krupička", pleť sa mi už po prvom nakrémovaní začala mastiť ešte viac ako dovtedy, vôbec nebola jemná, práve naopak, na dotyk bola až nepríjemne "drsná" a jej povrch očividne zmenený. No hrôza!



Povedala som si ale, že to mohlo byť stresom zo skúškového, počasím, hormonálnymi zmenami. Na čas som kozmetiku vysadila, vystriedala za iné produkty a nedávno (minulý mesiac) sa k nej s očakávaním vrátila, no výsledok bol rovnaký, ba dokonca ešte horší, keďže sa mi neskutočným spôsobom vyhádzal dekolt a aj na tvári sa mi začali objavovať vyrážky výraznejšie než za posledných šesť (fakt!) rokov. Z čoho som jednoznačne usúdila, že pre mňa tito produkty vhodné nie su a už nikdy nebudú. Tvrdím, že mi vtedy-kedysi voda vyhovovala, lebo moja pleť bola mladšia a nemala také požiadavky. Preto som tieto dva produkty posunula mojej jedenásťročnej sestre a uvidíme, čo to spraví... Ja mám ale zálusk ešte na produkty pleťovej starostlivosti Essence z iného radu, ktoré URČITE ešte vyskúšam! :) 

Čo vy a Essence? Používate ich pleťovú starostlivosť? Ako na ňu reaguje vaša pleť?
Majte krásny zvyšok dňa ♥
xoxo

4 komentáre:

  1. Pleťovou kosmetiku od Essence jsem zatím ještě nezkoušela, ale asi mě to ani neláká :(

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo svojej doterajšej skúsenosti musím povedať, že nemusíš ľutovať, no možno časom objavím niečo, čo za to bude stáť :)

      Odstrániť
  2. Z pecujici kosmetiky jsem od Essence asi jeste nic nemela a zatim me ani zadny produkt nicim nenalakal vyzkouset, davam prednost spise dekorativce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak po týchto produktoch sme na tom rovnako, no niekedy možno...? ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS