Parfém na vlasy od Balea

19. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! Prajem vám krásnu nedeľu. :)
Určite sa stalo aj vám, že ste išli večer s priateľmi do kaviarne či baru a domov ste prišli s vlasmi páchnucimi po cigaretách. Na 100% ste už niekedy strávili pekný večer grilovaním či opekaním a potom ste z vlasov nevedeli nijakým spôsobom narýchlo dostať preč ten nepekný vyúdený smard. A unavené ste len tak padli do postele, pretože ste nemali dosť energie a chuti na to, umyť si vlasy a potom ste zaspávali s nepríjemným pocitom. Alebo sa ráno zobudíte a vaše vlasy síce ešte nepotrebujú umytie či suchý šampón, ale chýba im (a vám) taká tá sviežosť. No a práve na takéto a ďalšie podobné prípady má pre nás všetky Balea jedno riešenie, ktorým je parfém určený na vlasy. 


Tento sa veľmi rád a ochotne stane vaším novým priateľom v situáciách, kedy potrebujete vlasy osviežiť a prevoňať vo chvíli, keď pre vás z akéhokoľvek dôvodu nie je možné si ich umyť. Pýtate sa, či naozaj funguje, ako sľubuje? Povedala by som, že áno. Ponúka osvieženie vlasov (i zmyslov) pomocou samotnej vône i pomocou svojho veselého obalu. 
Niekde som sa dočítala názor, že "kvôli obsahu alkoholu sa nesmie používať často, pretože vysušuje vlasy". S tým by som ja osobne vôbec nesúhlasila. Ak sa o vlasy správne staráte a doprajete im potrebnú vlahu napríklad pomocou olejíkov či balzamov, tie dve-tri odporúčané streknutia, či päť-šesť ak neodoláte, vám ani vašim vlasom ublížiť nemôžu. To je rovnaké, ako keby sa začal rozširovať názor, že parfém je nezdravé aplikovať na miesta, kde sú tepny, čiže krk alebo zápästia a tak podobne (čo sú inak naj miesta), pretože obsah alkoholu vysušuje pokožku. Takže ho môžete bez obáv používať a píše vám to človek, ktorý ma vlasy naozaj, NAOZAJ suché od prírody.
Čo sa týka vône, najprv som z nej, priznám sa, mala celkom zmiešané pocity. Nie že by mi vyslovene nevoňala, ale veľmi mi niečo pripomína, niečo, čo som v minulosti veeľa používala, no neviem si ani za svet spomenúť, čo to je. Preto si dovolím tvrdiť, že pravdepodobne nesadne každému, rovnako ako bežný parfém, no ak áno, budete určite spokojné. Nakoniec som si jeho vôňu ale obľúbila a používam ho veľmi rada.
Keby vás zaujímala ešte jedna "pikoška", tak toto je už druhý produkt, okolo ktorého som v DMke chodila a rozmýšľala, či si ho kúpiť teraz alebo neskôr, až mi nakoniec prišiel poštou domov. Rovnaká vec sa mi stala už s telovými masielkami od Alverde, ktoré som potom dostala ako vianočný darček.

A kedy ho je možné použiť? Kedykoľvek!. Ako som už spomínala:
♥ po návrate zo zafajčeného miesta
♥ po opekačke či grilovačke
♥ na osvieženie kedykoľvek počas dňa (či noci)
A okrem toho:
♥ po školskej praxi/návrate z práce v gastronómii
♥ po plavárni, ak vám prekáža chlór
♥ po farbení vlasov, ak vám prekáža pach amoniaku
♥ a kedykoľvek inokedy, keď to potrebujete


Zaujal vás dnešný produkt? Máte nejaké nápady, kedy by ešte mohol byť užitočný? Teším sa na vaše postrehy a názory.
Majte krásny zvyšok nedele a vidíme sa tu zajtra ♥
xoxo

1 komentár:

  1. Nevypada vubec spatne :-) Zrovna ted by se na moje vlasy po vcerejsim veceru hodil :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS