Medovo s Garnier

3. apríla 2015

Ahojte, babule! :) Prajem vám krásny piatok a vítam vás pri dnešnom článku. 
Produkty vlasovej starostlivosti Ultra Doux od Garnier nie sú na našom trhu vôbec žiadnou novinkou a stavím sa, že ste aspoň niektoré už určite stihli vyskúšať. Ja tiež, no už dávnejšie, čo pre mňa momentálne znamená, že ešte skôr ako som vôbec začala premýšľať nad písaním kozmetického blogu. A tak som minule stála v drogérii v uličke so šampónmi a rozmýšľala, ktorý si vezmem tentokrát, o ktorom som ešte nepísala a ktorý som doma dlho alebo vôbec nemala. A tak voľba padla práve na Ultra Doux od Garnier. Kúpila som si dve dvojice a, samozrejme, vám chcem napísať o oboch, no postupne. Preto to dnešná recenzia bude medová...


...no výsledok môjho testovania zďaleka nie. Aj keď som sa ne neho veľmi tešila, pretože táto dvojica šampónu a balzamu veľmi pekne vyzerala, voňala a vďaka medu, propolisu a materskej kašičky sľubovala vyživené, posilnené a chránené vlasy, ktoré sa ľahšie upravujú, sú lesklejšie a odolnejšie. Aby som nebola úplne negatívna, tak áno, súhlasím s tým, že sú o niečo lesklejšie a ľahšie sa upravujú. Tiež musím povedať, že sú pekne prevoňané a krásne nadýchané, ALE!


Ale zasa na druhej strane mám po šampóne opäť zas raz problém s lupinami a svrbením pokožky hlavy a balžam som minula po šiestich či siedmych použitiach, pretože bol na moje vlasy veľmi slabý a aby vôbec niečo s vlasmi spravil, musela som ho na ne naniesť celkom veľké množstvo. Takže momentálne fungujem tak, že si pokožku hlavy umývam Head&Shoulders a dĺžky týmto medovým, čo je vlastne jediný spôsob, ako ho môžem používať a mať z mojich vlasov ten dobrý pocit, ktorý tento šampón ponúka.
Inak ale hneď ako ho spotrebujem na neho zabudnem - alebo skôr si ho zapamätám ako jedno veľké nie do budúcna a určite si ho znovu už nekúpim. Jedine že by sa potreby mojich vlasov a vlasovej pokožky zmenili natoľko, že by mi iné nič nevyhovovalo, čo je asi tak pravdepodobné ako to, že... nie, jednoducho si ho viac už nekúpim a vnímam ho len ako ďalšiu skúsenosť.
Som ale momentálne veľmi zvedavá, či aj s tou druhou dvojicou budem mať podobnú skúsenosť, čo vám ale prezradím najskôr až za mesiac :)


A čo vy a Ultra Doux? Vyhovujú, rady ich používate?
Píšte a majte krásny piatok a víkend :) 
xoxo

2 komentáre:

  1. Tahle řada od Garnier mě dost zaujala, i když po medové variantě bych asi nesáhla, tahle vůně mě v kosmetice tolik nebere, spíše mě zaujala varianta meruňka a mandle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám tiež ešte na vyskúšanie Rozmarín a ruže, tak som na neho zvedavá :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS