Mám na ružiach ustlané...

5. apríla 2015

…teda nie doslova, veď každý má nejaké svoje trápenie a ja, samozrejme, nie som výnimkou. Práve preto sa snažím si aspoň “svoje” chvíle čo najviac spríjemniť a vtedy na ružiach ustlané mám, aspoň vďaka mojim novým pomocníkom.

Poznáte tie dni, kedy sa vám nič nedarí, všetko ide dolu vodou a nič vás neteší? A potom prídete domov z práce či školy a ani tam sa nič nezmení? Mám pre vás dobrú správu – už viem ako to zariadiť! Samozrejme, nepomôžem vám sa vyhnúť starostiam, ani s ich vyriešením, no dám vám radu, ako na všetko aspoň na chvíľku zabudnúť a dám vám tiež vstupenku do sveta, kde sa ničím nemusíte trápiť a nad ničím premýšľať.
Ten svet, o ktorom hovorím, je váš a existujete v ňom len vy. A ako to tam funguje? Prečítajte si v mojom článku na želaniach :) 





11 komentárov:

  1. No teda, tak tyhle produkty vypdaji vazne moc dobre, uz jenom to baleni je rozkosne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vôňu ruží moc nemusím, no produkty vyzerajú veľmi dobre a tiež majú krásny obal. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zasa naopak mám ružovú vôňu veľmi rada :) No pri tom, aké sú super, aj keby nie, stoja za to :)

      Odstrániť
  3. Článok je síce pekný, ale radšej by som ho čítala z tvojho blogu nie z "cudzieho" portálu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor :) Myslím si ale, že to, kde je článok umiestnený, na ňom veľa nemení :)

      Odstrániť
  4. Och tieto produkty musia byť super :) napísala si o nich veľmi milý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj sú :) Ďakujem ti veľmi veľmi pekne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS