lip products by catrice

4. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! :)
Tak vás tu dnes opäť vítam, som rada, že ste prišli. Dneska som si pre vás pripravila netradičný článok. Prečo netradičný? Pretože pôjde o produkty dekoratívnej kozmetiky, o ktorých - ako iste viete - nepíšem veľmi často. Nie preto, že by ma to nebavilo, ale preto, že ich nekupujem toľko, ako ostatných produktov a preto pomaly ani nie je o čom písať. Ale vopred vám prezradím, že pre vás pripravujem zopár článkov do, povedzme, minisérie a neskôr, kto vie (?), možno začnem viac dekoratívkovať - no sľubovať vám to určite nebudem.Tak a aby som sa zbytočne nevykecávala, poďme teda na to!
Dnešnou témou budú produkty na pery od Catrice - predstavím vám tie, ktoré mám doma, čo si o nich myslím, akú mám s nimi skúsenosť a samozrejme, či by som si ich kúpila znovu alebo viac.


Dôležité je povedať, že čo sa týka produktov na pery, dodržiavam dve zásady - buď výrazné alebo nevýrazné a to medzi u mňa jednoducho nemá šancu.  Tiež je dôležité povedať, že produkty na pery Catrice veľmi obľúbila aj práve vďaka tomu, že si viem ľahko vybrať odtiene práve podľa tejto mojej zásady. A vopred vám odporúčam, že ak sa vám budú zdať farby-nefarby rovnaké, treba sa trošku lepšie prizrieť, prípadne trošku zmeniť sklon monitora.

Pure Shine Colour Lip Balm
Nebudeme si klamať, inšpirácia jednoznačne pochádza od Chubby Sticks. Tie ma ale vôbec nelákali, možno kvôli tej propagácii v minulosti, no keď som videla tieto, nevedela som im odolať. Na skúšku som si zobrala tri a poviem vám, rozhodne sa chystám na nejaké ďalšie! Páči sa mi, že sa krásne nanášajú, pery zároveň zjemnia a sú krásne nude, čo je momentálne moja naj verzia čohokoľvek. Ďalšia vec je, že majú veľmi pekné balenie, ale opäť Clinique - našťastie nepatrím k ľuďom, komu by tieto veci vadili, kým to nie je fake, nič proti, dokonca som za! Takže môj záver je áno a ešte ♥






Ultimate Colour Lipstick
Na rovinu - sú síce jemné, fajn sa nanášajú, no výdrž fakt žiadna, stačí najmenší dotyk a idú dole a čo sa týka výberu odtieňov, úprimne som si viac ako tie dva, ktoré mám vybrať nevedela. Ja neviem, jednoducho sa mi naživo ani jeden akosi veľmi nepozdával a boli to podľa mňa tie nerozhodné ružovočervené a červenoružové odtiene, ktoré nemám rada. A nude odtiene? Tie u nás ani nemáme. No ak by dorazili, určite sa na nich rada pozriem a možno si nejaký predsa ešte prinesiem domov.

Ultimate Lip Glow
Zvýrazňovač farby pier. Okrem Catrice som ho ja v drogérii videla len u Maybelline, ale skúsila som len tento. Je to taký gélový "rúž" dostupný v jednom odtieni (One Shade Fits All), ktorý v podstate ani nemá farbu (to čo vidno netreba brať veľmi vážne), ktorý je na môj vkus dosť tvrdý a jeho úlohou je len vyzdvihnúť prirodzenú farbu vašich pier. Nuž, nie je to nič, čo by som potrebovala denne používať či kúpiť si znovu. Ale minimálne dobrá skúsenosť to určite je.






Beautyfying Lip Smoother
Dostupný v troch odtieňoch, pričom u nás v meste sú dostupné len dva (prečo?). Sú to vlastne ľahučko zafarbené balzamy na pery, ktoré vyhladzujú línie okolo pier a dodávajú perám taký ten ťip-ťop vzhľad. Nie je to nič, bez čoho by sa nedalo žiť, no podľa mňa sú super. Fakt som si ich veľmi obľúbila a rada ich používam vtedy, keď nemám náladu na klasické balzamy ani lesky na pery, ale potrebujem práve niečo také. Ich sila a atraktivita podľa mňa spočíva práve v ich jednoduchosti... :)





No a to by bolo tak všetko. Celkovo som ale so všetkými spokojná v tom zmysle, že na nich nie je nič, čo by som im musela nevyhnutne vytknúť. Drobné nedostatky sa dajú jednoducho prehliadnuť a potom sčítané a podčiarknuté určite stoja aspoň za vyskúšanie :)

A čo vy - používate Catrice produkty na pery? Máte ich rady? Ktorý je váš naj? 

Prajem vám krásny zvyšok nedele a teším sa na vaše komentáre!
xoxo

6 komentárov:

  1. S Catrice bohuzel zkusenost nemam, u nas ve meste jsem zatim nenasla drogerii, kde by se tahle znacka dala sehnat, ale pokud se k ni nekdy dostanu, tak urcite rada neco vyzkousim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo to je škoda, niektoré ich produkty sú naozaj skvelé :) Snáď budeš mať čoskoro možnosť... :)

      Odstrániť
  2. Ja mám asi dva rúže od Catrice, jeden z limitky a jeden z bežného sortimentu ale sú to presne také tie skôr rúžo-balzamy a som celkom spokojná s nimi a využívam ich najmä v dni keď nemám náladu na niečo farebnejšie alebo dlhodržiace alebo keď si robím dymové líčenie, takže podľa mňa záleží čo človek od daného produktu očakáva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite áno :) Tiež si myslím, že je to vec vkusu a tak podobne. A napríklad musím povedať, že mne také produkty na perách veľmi ani nesvedčia...

      Odstrániť
  3. Myslím, že od Catrice som zatiaľ žiadny produkt na pery nevyskúšala. No veľmi mám rada ich laky na nechty. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS