Fytofontana Stem Cells Hydro Serum

17. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! :) 
Na dnes som si pre vás pripravila jednu celkom výnimočnú recenziu. Prečo? Pretože som pred časom dostala nesmierne lákavú ponuku spolupráce, z ktorej vzišlo, že som si mohla vybrať na testovanie jeden z radu luxusných produktov pleťovej starostlivosti s kmeňovými bunkami od značky Fytofontana Stem Cells. Mojou vylučovacou metódou som sa nakoniec dopracovala k jednému produktu a už hneď na úvod vám poviem, že to bola naozaj šťastná voľba... a nie preto, že sérum bolo darčekom od spoločnosti.
Je ním hydratačné pleťové sérum s kmeňovými bunkami určené pre všetky typy pleti a ja si dodnes ďakujem a som šťastná, že som uskutočnila tak skvelý výber. Ale všetko poporiadku ;)


Značka Fytofontana Stem Cells pochádza zo Švajčiarska a jej produkty dosahujú svoju vysokú úroveň vďaka výskumom Dr. Soběslava Fikera, významného českého (!!!) kozmetológa, ktorý počas svojej praxe pracoval napríklad aj pre značky akými sú L´Oréal či Dior.
Kozmetická rada je okrem Ďalších vecí výnimočná v tom, že využíva TrioStem komplex a peptidy. TrioStem komplex obsahuje aktivátor kmeňových buniek a kmeňové bunky pomarančovníka horkého a švajčiarskeho jablka. Peptidy majú protivráskový účinok a účinky podobné botulotoxínu, ale prípravok nie je primárne určený na ošetrenie vrások.
Okrem týchto zložiek sérum obsahuje osmoregulačné látky, vďaka ktorým pokožka dokáže lepšie viazať vodu. sú dopĺňané zásoby vody v pokožke ako v horných vrstvách pokožky, tak aj v bazálnej membráne a hlbšie v škáre.

Sérum je určené ako pre dámy, tak aj pre pánov a, ako som už spomínala vyššie, pre všetky typy pokožky. Vy viete, že takým prípravkom ja veľmi neverím a preto som mala najprv pochybnosti. A tiež preto, že na pribalenom letáčiku som sa dočítala, že pred použitím je vhodné vykonať alergický test na predlaktí. No a keďže ja som človek maximálne nedočkavý, žiaden test som si nespravila a vrhla som sa na testovanie po hlave. 
Z naozaj luxusne pôsobiaceho zlatého obalu (30ml) som von vypumpičkovala (to čo je za slovo?) zelené gélovité sérum so skvelou vôňou. Najprv som ho používala len večer na očistenú pleť a bez krému. Poviem vám, že to úplne bohate stačilo na to, aby som nemala pocit vysušenej pleti. Zo zvedavosti som si pohľadala nejaké názory užívateľov a dočítala som sa, že neúčinkuje a že lepí, takže, prosím vás pekne - nelepí! Len si ho netreba na tvár dať štvrťku balenia. Dve pumpičky bohate stačia na celú tvár, krk i dekolt. Pri štyroch pumpičkách lepilo aj mne. A účinkuje! Len treba počkať...


Mne sa totiž zo začiatku po ňom pleť celkom zhoršila (akné na miestach, kde som ho nikdy nemala) a začala sa mastiť ešte viac, než dovtedy (a to je čo povedať!), ale keďže podobné produkty testujem zo zásady 3-4 týždne a viac, nevzdala som sa a pokračovala v používaní. Po asi dvoch týždňoch som si už všimla rozdiely a to také, že pleť stratila potrebu si produkovať vlastný maz pri vysušeniu - nie úplne, no značne. 
To som potom už začala sérum používať aj ráno, aj večer spolu s krémom (6% Mixa) a už som na sebe začala pozorovať, že sa mi moja pleť v zrkadle viacej páči, že sa mi tak veľmi nemastí (tá troška, to je nič oproti tomu, čo to bolo), že mi na pleti lepšie drží makeup a lepšie sa i nanáša a je príjemná na dotyk.
Navyše som sa dočítala, že pleť sa po používaní vráti do pôvodného stavu po 2-6 mesiacoch, takže sa mám na čo tešiť! A už vidím, ako budem hotová, keď ho úplne miniem...

Ja osobne dúfam, že sa vám dnešný článok páčil, dajte mi vedieť, či vás zaujímajú informácie a zaujímavosti o značke (možno z toho v budúcnosti niečo bude) a tiež, či vás zaujal dnešný produkt, prípadne či ste sa so značkou a jej výrobkami už stretli a ja sa budem tešiť pri ďalšom článku :) 
Majte krásny deň
xoxo

2 komentáre:

  1. O značke počujem prvý krát, už len ten obal vyzerá naozaj luxusne. :) Veľmi zaujímavá recenzia. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to hodně zajímavě, vůbec bych se takovému zázraku nebránila :)

    New in: March 2015

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS