InstaMonth • April In Pictures

27. apríla 2015


Ahojte, dievčatá! :)
Vitajte pri predposlednom článku tohoto mesiaca. Konečne mi to už vyšlo tak, ako som si predstavovala a rekapituláciou mesiac končím, nie začínam. Aby som povedala pravdu, mám pocit, že toto bol snáď najdlhší mesiac zo všetkých štyroch, ktorými som tento rok prešla. Ani neviem prečo, no všetko sa mi akosi vlieklo a koniec mesiaca bol stále v nedohľadne. A napriek mojej neustálej snahe robiť veci inak než doteraz mám pocit, že sa mi nič nedarilo ani zďaleka tak, ako by som si predstavovala. Ale nechcem, aby bol tento článok negatívny, preto sa ešte raz pozriem na tých pár pekných chvíľ, ktoré v apríli nastali a s úsmevom, očakávaním a nádejou spolu vykročíme do mája. Čo vy na to, idete so mnou?
xoxo

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS