First Impression • Cinderella by Essence

7. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! :)
Tak som sa nakoniec rozhodla, že aj ja si prežijem svoj rozprávkový príbeh. Aspoň trošku. Aspoň občas. A keďže myšky a vtáčiky mi odmietli pomáhať, musela som pomoc hľadať inde. Nakoniec som ju našla v regáli Essence v DMke, kde som sa po dlhom premýšľaní rozhodla pre paletku očných tieňov It´s more than I ever hoped for, laky na nechty v odtieňoch 01 Sing, sweet nightingale, 02 Bibbidi-bobbidi-boo a efektový nadlak 01 The glass slipper. A keď chcete vidieť mojich nových pomocníkov v akcii, môžete tak urobiť v mojom článku na želaniach... :)


11 komentárov:

  1. Vyzerá to chutne, celá táto rada. Pokukovala som po nej už na internete. Páčia sa mi hlavne farby celej kolekcie. A laky na nechty ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Laky sú super, mňa naživo ale zvyšné dva vôbec nezaujali :( Tieto sú ale skvelé :)

      Odstrániť
  2. Mě tak mrzí, že nebude u nás. Popelku miluji a když jsem viděla tu tvářenku, tak se mi pomalu chtělo brečet :( :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti naozaj verím, ten pocit poznám :)
      Je to podla mňa veľká škoda, že neposielajú všade všetko, alebo aspoň tieto limitky...

      Odstrániť
  3. Limitka je moc pěkná, líbí se mi ten prostřední lak, má perfektní odstín :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím ale povedať, že na živo sa mi vidí ešte krajší :)

      Odstrániť
  4. Ta paletka stínů je krásná... škoda, že mi v ČR máme smůlu. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to vážne škoda :( Nabudúce určite vy budete tí šťastnejší a my budeme plakať :D

      Odstrániť
  5. barvy těch stínů jsou vážně krásný, laky taky nevypadají špatně :)
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak čo sa týka limitky ja som uchmatla rozjasňovač, keďže som zháňala nejaký so studeným podtónom a som spokojná. Zobrala som si aj tvárenku, lebo je to taký univerzálny ružový odtieň ale výdrž nič moc :(.
    Ináč čo sa týka dostupnosti limitiek, myslím že češky zase nemajú za čím plakať, ten koncept tých limitiek sa často opakuje a v porovnaní s nami majú asi dvojnásobok viac limitiek tak majú väčšiu šancu že vychytajú zase nejakú dobrú limitku. Takže myslím že skôr my môžeme závidieť im :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak zlá výdrž ma ani neprekvapuje, ani tie tiene nevydržia celý deň :(
      A k tým limitkám, máš úplnú pravdu. Najbližšia bude určite nejaká mega a k nám nepríde :D A to nie je len o Essence, ale aj Catrice...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS