Empties • Apríl

29. apríla 2015

Ahojte, dievčence! :)
Tak som tu po mesiaci zasa s mojou kozmetickou spotrebou. Po minulo mesačnom extréme a ostatných "výkonoch" nedávnych mesiacov je toto, povedala by som, ťažký podpriemer. Som za to rada, pretože pre mňa to znamená, že som už takmer úplne zredukovala dlho otvorené produkty a začínam sa púšťať už aj do zásob, ktoré boli tiež - a nemôžem to povedať inak - extémne. Našťastie svedkov je málo a preto sa môžeme tváriť, že to nebolo až také zlé a že ten preplnený šuflík 0,5x1m nikdy neexistoval...


• Vlasová kozmetika:
1) Garnier Color Sensation, odt. 5.0: Chcela som skúsiť inú farbu ako Prodigy a preto som zvolila túto. V podstate náhodne a tiež preto, že za cenu 3,50€ za dve farby to bol super náhodný výber. S farbou som spokojná, len odtieň sa mi veľmi nepodaril, preto nabudúce zvolím určite iný - čo znamená, že sa k farbe isto-iste ešte vrátim.
2) Aussie 3 minute miracle colour: článok TU; duhé balenie, opäť spokojnosť. Teraz mám síce nakúpené iné produkty, ktoré chcem poskúšať, no Aussie a 3MM určite znovu, kedykoľvek.
3) Aussie Miracle Moist balzam: článok TU a platí pre neho to isté ako pre 3MM :)
4) + 5) Garnier Ultra Doux medový šampón a balzam: článok TU; myslím, že viac slov ani netreba...
6) Elséve vlasový olej: článok TU; bol naozaj skvelý a rada si ho kúpim zase, no nateraz som sa opäť vrátila k môjmu milovanému čiernemu Balea olejíku.
7) Alpa brezová vlasová vodička
8) Head&Shoulders anti hair-fall pre ženy: tento som skúšala prvý krát a musím povedať, že som bola veľmi spokojná. Miesto neho som si teraz kúpila H&S Original, ktorý som tiež ešte nemala (vzhľadom k tomu, že ich používam stále dokola, je to zaujímavé, však?), no neskôr sa k nemu opäť vrátim a zaobstarám si veľké balenie. 
9) Syoss vlasová kúra: článok bude


• Telová kozmetika:
10) Ziaja olivové telové mlieko: článok TU; aj napriek pár negatívam som ho mala veľmi rada a znovu niekedy možno :)
11) Neutrogena nordic berry krém na ruky: musím povedať, že bol super, rovnako ako telové mlieko tohoto variantu. No tá vôňa... rovnako ako pri tom mlieku mi nebola 2x príjemná, no už mi tak neprekážala. Pokojne znovu :) 
12) Nivea intimo double effect
13) Balea krém na nohy: článok TU; nebol vyslovene zlý, ale na moje potreby a zvyk málo hydratačný a celkom riedky. Preto znovu už nie.
14) Fa guľôčkový deodorant: na to, že Fa veľmi nemusím, s týmto som bola naozaj spokojná, takže ak sa mi niekedy ešte dostane do rúk, nebudem namietať. 
15) Essence toaletná voda Like a first day in spring: keď som si ju kupovala, tak mi jej vôňa bola veľmi príjemná. No časom som z nej už tak nadšená nebola, ale to skôr preto, že som ju mala celkom dlho a už som sa jej "prevoňala". A ani výdrž nič moc. Balenie však mala krásne a priznám sa, že mi ešte nejaké Essence vône padli do oka ;)


• Pleťová kozmetika:
16) + 17) Nivea pleťová voda a pleťový krém: článok TU; netreba nič dodať...
18) dvojfázový odličovač očí Mixa: článok TU; moje druhé balenie a opäť spokojnosť. Zo všetkých dvojfázových mi sedí najviac a skvelo odličuje. Znovu veľmi rada :) 


• Dekoratívna kozmetika & kozmetické pomôcky:
19) Yves Rocher Peau Parfaite: môj najobľúbenejší BB krém zo všetkých, ktoré som kedy skúsila.  Keď budem mať najbližšie možnosť nákupu u YR, určite si ho kúpim znovu.
20) Catrice Multicolour Powder: článok TU; po recenzii som mu ešte dala šancu. skúšala som ho používať cez leto, po lete, cez zimu i na jar. Vždy mi to vydržalo iba chvíľku ale niečo z neho aj ubudlo. No už som s ním stratila nervy, takže ide...
21) SunDance balzam na pery SPF 50: kupovala som si ho do Chorvátska minulý rok, ale poslúžil aj v zime aj teraz na jar. Jeho slnečnú ochranu som nejako extra nepociťovala, no ako balzam na hydratáciu a ošetrenie pier bol fajn a minula som ho komplet :)
22) kefka na čistenie tváre: veľa som ju nepoužívala, asi tak do 10x a to som ju mala cca. dva roky či koľko, no bola na mňa príliš tvrdá, pichala a tak celkovo... našťastie mám za ňu adekvátnu náhradu od Ebelin
23) silikónová kefka na čistenie pleti: mala som ju z nejakého čistiaceho gélu L´Oréal už veeľmi dlho a je na nej (v strede) vidno, že už začala aj meniť farbu a nedalo sa to nijako vyčistiť. Preto som sa rozhodla, že sa jej už zbavím a práve včas prišiel Ebelin so skvelou ružovou náhradou - odporúčam! :) 


Aká bola vaša spotreba tento mesiac? 
Majte krásny deň ♥ 
xoxo

10 komentárov:

  1. Pekna spotfeb,ja spotrebvala za tento mesic pouze 3 kousky a to sprchac, krem a deodorant :-) ale je fakt, ze jsem zacala brat nove veci ze zasoby. :-) minulou spotrebu mam na blogu, muzes se kouknout. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, veci zo zásob sa snažím vyťahovať aj ja, no darí sa mi to menej, než by som si priala :D Na spotrebu sa pozriem rada :)

      Odstrániť
  2. Tak to je super spotřeba! :-) Mě vždycky trvá hrozně dlouho než něco spotřebuji, ale všechno si syslím v krabičce až tam bude dostatek obalů, aby z toho mohl být nějaký ten článek :-D Růžovou houbičku od Ebelin mám taky, je skvělá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za pochvalu :) Ja by som úprimne rada jedného dňa tiež syslila, než aby som mala zo seba pocit, že toho míňam viac, než je obvyklé :D
      To naozaj je, som rada, že som si ju kúpila :)

      Odstrániť
  3. Aj ja a uvažujem, že vyskúšam Aussie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstín barvy na krabičce vypadá ale skvěle. Já teda zásadně používám jen Casting, jinak bych se po ní mrkla, fakt se mi líbí :)
    My Make-up Store

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež páčil, no na vlasy mi chytil tak akosi zvláštne, ale to môže byť preto, že ešte stále prefarbujem vlasy po peroxide. Takže ty budeš možno spokojnejšia :) Ale farba je to super :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS