eBay shopping

15. apríla 2015


Ahojte, kočky!
Na dnes som si pre vás pripravila článok, ktorý som chcela napísať už celkom dlhý čas. Myslela som si totiž, že by to mohlo byť článok na celkom zaujímavú tému a možno vám poskytne nové informácie.
Ja (a určite aj mnoho z vás) považujem nakupovanie cez eBay už za samozrejmosť, no viem o ľuďoch, ktorí sa tam nakupovať boja, prípadne nevedia, ako celý eBay funguje a práve tým by som chcela v skratke napísať, že čo a ako. A pre vás ostatné, ktoré ste na týchto stránkach už zbehnuté ponúkam aspoň trošičku inšpirácie na niektorý z ďalších nákupov.


Prečo je vlastne eBay dobrý? Pretože na ich stránkach je možné zohnať naozaj širokú ponuku rôzneho sortimentu - od špendlíkov po autá - za naozaj nízke ceny. Podľa toho, čo viem, tam ľudia najčastejšie hľadajú oblečenie, bižutériu či rôzne vychytávky do domácnosti.
Čo je vlastne eBay? Je to internetová stránky, ktorá spája predajcov z celého sveta a títo tu predávajú svoj tovar. Práve preto nie je možné jednoducho sa zložiť na poštovnom, keď vytvárate skupinovú objednávku, pretože každý predajca má svoje vlastné sadzby a výšku poštovného, fungovalo by to teda len v prípade, že by bola objednávka vytvorená u jedného predajcu. A navyše nie je problém nájsť tovar, pri ktorom za poštovné nič neplatíte, aj keď cena tovaru je v desiatkach centov.
Ako sa nakupuje cez eBay? Ako na ktoromkoľvek inom e-shope s tým rozdielom, že za tovar sa platí prostredníctvom PayPal, do ktorého zaregistrujete svoju bankovú kartu.
Nie je to nebezpečné? Isté riziko je tu, samozrejme, vždy, no eBay si dáva na bezpečnosti naozaj záležať a garantuje vrátenie peňazí, ak neobdržíte objednaný tovar. Mne sa taká situácia stala už asi šesťkrát a peniaze som po vyžiadaní dostala späť do 24 hodín.
Objednaný tovar vám príde domov v rozmedzí 1-4 týždňov a tento čas závisí od krajiny, z ktorej predajca tovar posiela. Napríklad z anglicka mi veci prišli aj za necelý týždeň, z Číny za 3-4. Kvalita tovaru je taká všelijaká - niekedy keď očakávam niečo trošku lepšie som nepríjemne prekvapená a keď počítam s tým, že to kvality veľa nepoberie, neviem sa od prekvapenia vynadívať, takže v tomto ohľade je to viac-menej strieľanie na slepo.
A okrem toho máte možnosť si niektoré veci aj vydražiť za neporovnateľné ceny. Mne sa podarili náušnice za 0,11€. Bez srandy a bez poštovného. 

A čo na eBay nakupujem ja? Aj oblečenie, aj bižutériu, aj rôzne kraviny do domácnosti a v poslednom čase najmä lepiace bločky ♥ Na fotkách nižšie menšia ukážka, no určite to nie sú všetky veci, ktoré som si tam kedy kúpila ;)










Čo na eBay nakupujete vy? Máte ďalšie poznámky, na ktoré som zabudla, prípadne otázky? Tak určite komentujte! :) 
Majte krásny deň ♥ xoxo

4 komentáre:

  1. Na eBay nenakupujem (som lenivá založiť si PayPal :D), ale v poslednej dobe sa mi celkom zapáčili nákupy na Aliexpresse. Tovar je tam podobný, tiež nakupujem hlavne bižutériu a rôzne malé milé blbosti. :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zasa donedávna vôbec nenakupovala na Ali, ale prednedávnom som neodolala jedným šatkočkám za 3,80€ :D

      Odstrániť
  2. na ebayi som si kupila puzdro na telefon, nahrdelnik, kabelku, stetce, vodeodolny ruz,(ktorý stál necele 1euro drzi ako prikovany, problem odličiť), penazenku, hodinky,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paráda! :) Ten rúž by ma zaujímal ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS