Classic Fridays • Dermacol

10. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! :)
Pamätáte si ešte, ako som ešte v januári napísala článok o Palmolive sprchových géloch? Zámerom toho článku ani tak neboli samotné gély ako skôr to, že som chcela zaviesť nejakú rubriku, v ktorej by som písala o "klasických" produktoch. To som si vtedy myslela, že takých produktov je veľmi veľa a že tieto články budem písať veľmi často. A tak parádne som sa sekla! Nuž ale teda po viac ako štvrť roku som tu s takými produktami znovu. Znovu je to telová kozmetika aj do sprchy, no tentokrát od Dermacol.



A určite vás neprekvapí, že sú to produkty z radu Aroma Ritual a práve vodný melón a višňa, ktoré sú už (prekvapivo) klasika. Vďaka svoji úžasným vôňam si už určite získali vaše srdcia a ak ešte náhodou nie, tak by určite mali. Mne osobne to teda nejakú chvíľku trvalo, no neprekáža mi, že som si počkala. 
Priznám sa síce, že som od nich teda veľmi nečakala žiadne zázraky a práve o to väčšiu radosť som mala, keď som pri ich používaní zistila, aké sú skvelé. Myslím tým, že sprchový gél je jemný k pokožke, nevysušuje ju, pekne ju prevonia a jemnou penou vyčistí. A tiež to, že telové mlieko sa rýchlo vstrebá, podporí vôňu, nezanecháva mastný film a pokožka je po ňom neuveriteľne úžasne jemná a hydratovaná. A mám na mysli vlastnosti oboch dvojíc. 
Navyše so sebou prinášajú štipku letnej sviežosti a dokážu ma prebrať a nabudiť za každých okolností. Patria k tým produktom, na ktorých použitie sa človek teší, keď sedí o pol siedmej ráno vo vlaku do školy a vie, že sa vráti o pol deviatej večer.
A keďže som si ich stihla už obľúbiť, trošku som pátrala a rozhodla som sa, že jedného dňa - nie hneď, lebo mám veľké zásoby, ale jedného dňa - si domov prinesiem ešte rebarboru & jahodu, sprchový gél s mangom a telové mlieko s jazmínom.

A vy ako, máte rady tieto produkty? Ktorá vôňa je vaša najobľúbenejšia?
Majte krásny deň ♥
xoxo

7 komentárov:

  1. Milá Donny, byla by z nás dokonalá dvojka. Před pár dny mi v košíku přistála "rebarbora s jahodou" (mimochodem - parádní rozmazlovací záležitost), jasmínové mlíčko má mamka a prý mi ho dá (hmmm...) a já si předsevzala, že jednoho dne (asi brzo, protože i když mám velké zásoby, nedokážu odolat mít ještě větší) si z obchodu přinesu "vodní meloun". ;) A vida, po Tvém článku chci i višeň. Na světě je prostě krásně. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, tak to máš teda naozaj pravdu, úplne si pasujeme ;) A som rada, že si o rebarbore a jahodách napísala tak pekne, teraz ju chcem ešte viac :)

      Odstrániť
  2. Ja zatim mela jenom sprchovy gel pomeranc a cokolada, ale behem jeho pouzivani mi ta vune uplne prestala vonet :-D Ale mam zalusk na hrozny s limetkou nebo prave meloun :-) Chtela jsem si koupit prave ten jejich novy peeling ale on u nas v drogeriich nakonec asi ani nebude bohuzel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak ja sa priznám, že mne pomaranč a čokoláda veľmi nelahodil, ale zaujíma ma ten peeling, tak sa prekonám :D Toho nového peelingu je ľúto aj mne :(

      Odstrániť
  3. Ja mám doma sprcháč Watermelon a som s ním nadmieru spokojná ♥ a to melónovú vôňu som doteraz nemala rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma zatiaľ neotvorený sprcháč čokoláda a pomarač, tak dúfam, že sa mi tá vôňa neprestane páčiť počas používania, ako písala slečna vyššie. :D A tiež mám zálusk na jahodu a rebarboru. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprcháče sú super, ale telové mlieka ma trochu sklamali zložením :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS