24. apríl

24. apríla 2015

Ahojte, dievčence :)
vitajte pri dnešnom článku a ja vám sľubujem, že to bude posledný takýto súhrnný tento mesiac a možno...
♥ a možno celkovo, pretože ma napadlo tieto články poňať trošku inak, o niečo kreatívnejšie a o niečo viac obrázkovo. Nič nie je isté, preto vám viac nechcem prezradiť viac ale dúfam, že to výjde a budete spokojné aj vy aj ja.
♥ takisto vám prezradím, že na leto, najmä na júl mám s blogom celkom zaujímavé plány, o ktorých sa tiež dozviete, keď nastane ten správny čas, ale budem rada, keď budete takto vopred aspoň trošičku informované. Je to vec, ktorú plánujem už od januára a pýta si celkom prípravu a menší prieskum, tak preto také veľké časové obdobie.


♥ a inak, aj vy sa tak tešíte, že je už (väčšinou) krásne počasie? Výhodou toho, že sa pomaličky blíži leto je podľa mňa hlavne to, že sa blíži leto. Že je teplúčko, že môžem počas voľných dní raňajkovať v záhrade a tráviť tam veľa času aj s mojim bubinkom Luckym (pes :D )
♥ nevýhoda blížiaceho sa leta je to, že je jar a mne sa zhoršuje alergia a astma (inak aj to som premýšľala, že by som vám niekedy napísala, ako som odmietla ambulantnú liečbu a prečo) a blíži sa skúškové. Keďže je dnes 24. apríla, mne zostáva 6 školských dní v dvoch týždňoch, čiže tri a tri a som z toho pomaly už na nervy. No dnešok nie je vhodný deň na starosti (a nemal by byť vhodný ani jeden)


♥ a na záver by som na vás mala prosbičku - ak môžete a chce sa vám, napíšte mi do komentáru blogy, ktoré rady čítate alebo vaše vlastné :) Rada by som si totiž rozšírila obzory. Budem vám veľmi vďačná...

Majte krásny deň ♥
xoxo

10 komentárov:

  1. Som zvedavá na tie zmeny :-) Neviem si ani predstaviť čo si si na nás vymyslela, ale verím, že to bude pecka. Inak držím palčeky na skúškach, určite to všetko hravo porobíš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak na tie plány som už teraz zvedavá! :) A mňa osobne by určite veľmi zaujímalo viac o tvojej alergii a astme a tiež prečo si odmietla liečbu, keďže sama mám rovnaké problémy. :) A dám ti sem teda menšiu inšpiráciu, na "nekozmetické" blogy, ktoré mám najradšej alebo ma v poslednej dobe veľmi zaujali:
    LaBlanche
    Vintageblog
    Denník letušky
    mypancakestory
    a keď tak, môžeš pozrieť aj ten môj, dúfam, že sa ti bude páčiť. :)
    ChristyShades
    Pekný víkend! :)



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, ja tiež. Neviem, ako to celé dopadne a bojím sa, aby to nebolo skôr sklamanie :(
      Ďakujem za feedback, pomohol mi :) A tiež ďakujem za pekný zoznam blogov, určite sa na nich pozriem :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, ja by som si rada prečítala, že prečo si odmietla amb. star. Ja mám silnú sennú nádchu- alergiu na peľ.
    Momentálne neužívam už od roku 2011 lieky, nakoľko som bola tehotná, potom som kojila, potom zasa tehotná a teraz kojím, tak lieky sú pre mňa tabu. Možno ma inšpiruješ svojím článkom :-) Díkes :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to verím, že lieky nie sú pre teba riešenie. Ďakujem ti za feedback, pomohol mi a článok pravdepodobne bude :)

      Odstrániť
  4. Moc se na nové články těším a jsem zvědavá jak to celé pojmeš :)

    Odkaz na můj blog a aktuální článek je zde: Make-up speciál 1.část

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, dúfam, že to nebude skôr sklamanie... :) Na blog sa idem hneď pozrieť, vďaka :)

      Odstrániť
  5. Môj blog už asi poznáš, ,ale tak pre istotu http://biankacosmetics.blogspot.sk/. A blogy, ktoré sa páčia mne? Tak tých je viac, vintage blog, potom tento http://dandelijon.blogspot.sk/ pre krásne fotky a skvelú kompozíciu, podobne tento http://mimslady.blogspot.sk/, veľmi dobre sa mi číta aj http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/. Neviem, je ich veľa, to by bol asi strašne dlhý komentár.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tvoj blog poznám, ale ďakujem za osvieženie aj za ďalšie tipy :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS