12. apríl

12. apríla 2015

Ahojte, dievčatá! 
Vitajte pri novom článku a prajem vám krásnu nedeľu. Naposledy som vás o novinkách informovala takmer pred dvomi týždňami. Nie že by sa odvtedy niečo zásadné zmenilo, ale...:

♦ presťahovali sme sa. Ak som si myslela, že bolo ťažké sa pobaliť, bolo to preto, že som si nevedela celkom predstaviť, aké to bude všetko preniesť, vybaliť, žiť v dome, ktorý nemá dvere - NIKDE okrem vchodu, ktorý nemal kúpeľňu, pretože bola dva týždne v procese prerábania a v ktorom nám internet zapojili takmer po týždni (no som hold závislák a navyše to bolo nutné kvôli škole). Ale aspoň som neplakala, keď som bola naposledy v starom byte, za to som na seba pyšná :D 

♦ pár dní pred tým, ako sme sa nasťahovali som už, bohužiaľ, na záhrade musela pochovať môjho deguška. Volal sa Chico a bol už staručký, no človeka to nesmierne mrzí...


♦ po viac ako roku som ochorela. Možno vplyvom počasia, možno som sa nakazila od priateľa (to asi skôr), no bol to pre mňa šok, pretože som chorá dlho nebola. Ale zase na druhej strane som rada, že to bolo cez sviatky a nie cez školu a že to nebolo nič vážne, takže ma to nevyradilo z bežnej činnosti - stíhala som nosiť krabice aj písať články ;)

♦ mala som pred pár dňami takú zvláštnu chvíľu, keď som jednu noc nemohla zaspať a premazala som si Instagram - kontá, ktoré ma nebavili som prestala sledovať, našla nové a tiež popremazávala fotky, ktoré som pridala. Bolo to nadlho, pomaly som pri tom strácala nervy, no poviem vám, že to rozhodne stálo za to a raz za čas by som si to chcela zopakovať :D

♦ bola som na svadbe. V podstate prvý krát tak, že som si to aj uvedomovala, pretože som bola zatiaľ 2x ako malá, ale z toho človek veľa nemá. Včera sa mi vydávala kamarátka, brala si môjho kamaráta a ja som bola hlavná družička :) ♥


♦ mám pre vás ponuku, ktorá sa neodmieta! Písala som vám o nej už aj na FB, no ak by vám náhodou unikla, píšem vám o nej ešte raz. Ak si spomínate na článok o produktoch Panier des Sens a pozriete si ho poriadne ešte raz, tak na jeho konci nájdete súťažné prekvapko ;)

A to by bolo odo mňa na dnes všetko. Tak si užite krásne slnečné nedeľné popoludnie a dúfam, že sa uvidíme pri zajtrajšom článku!
xoxo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS