{Things That Made My Day}

4. marca 2015

Ahojte, kočky! :)
Dneska som vám chcela len popriať krásnu stredu a aby sa moje prianie vyplnilo, rozhodla som sa, že si to trochu poistím. Preto vám dnes opäť prinášam pätnásť obrázkov, z ktorých aspoň jeden vám určite musí zlepšiť deň aj keď len o čajovú lyžičku :) ♥ A ak by tieto obrázky nepomohli, tak vám pripomínam, že o niečo vyše dva týždne tu budeme mať prvý jarný deň a to už je rozhodne dôvod na radosť, no nie? ;)
xoxo
















zdroj obrázkov: pinterest.com

5 komentárov:

  1. tie biele nechty s tým zlatým to je brutálne! :O nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten peskooo je krásny :) ♥ zlatý článok, mne napríklad určite zlepšil deň, okrem toho muffinu, lebo mi je ľúto, že taký doma nemám :( .. krásny zvyšok dňa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obrázky jsou krásné, když nemám na nic náladu, tak vždycky ráda zakotvím u Weheartit a probírám se obrázky :-) Ta kabelka na poslední fotce je perfektní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie obrázky sú naozaj pekné :) hlavne tie citáty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som veľmi rada, že sa vám článok páči, kočky :)
    Vaše komentáre mi spravili obrovskú radosť, ďakujem vám ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS