Empties • Marec

30. marca 2015


Ahojte, kočeny!
Vitajte pri poslednom marcovom článku a prajem vám krásny pondelok :) Ako ste si prečítali v názve, dneska to bude Spotrebované a po dlhom čase netradične na konci mesiaca - a ja by som bola rada, keby to tak aj ostalo, aspoň na dobu neurčitú. Rada by som totiž každý nový mesiac začala niečim iným ako spomienkami na ten starý :) 
Viem, že to píšem minimálne každý druhý mesiac, no tentokrát je to naozaj extrém - rekordná spotreba! Hlavným dôvodom je, že som sa musela posnažiť kvôli sťahovaniu, aby som so sebou nemusela ťahať toľko vecí, takže som sa sústredila najmä na dlho otvorené produkty. Navyše som okrem spotreby dala zbohom produktom, ktoré som dlho ignorovala, až u nich prešla expiračná doba a už s nimi nebolo všetko úplne v poriadku - to sa ale dočítate nižšie. Tak poďme teda na to :)



• Vlasová kozmetika
1) Balea lak na vlasy - taký obyčajný, veľa toho nevydržal, teda takmer nič, ale aspoň nezlepoval vlasy a pekne voňal, no znovu už pravdepodobne nie.
2) Yves Rocher sprej na kučeravé vlasy: článok TU; jeden z tých po expirácii, ktorý musím vyhadzovať nespotrebovaný, lebo už začal čudne páchnuť a rozhodne to nebudem riskovať.
3) Balea vlasový olej: článok TU; moje druhé balenie a na 110% idem do ďalšieho
4) Alpa vlasová vodička - taká klasika, o ktorej sa mi už ani nechce stále písať. No možno predsa, že mám doma ešte tri balenia a potom si s nimi dám na chvíľku pauzu, pretože je to jednoducho súčasť tohoto môjho vodičkového rituálu.
5) Gliss Kur Oil Nutritive maska na vlasy: článok TU; znovu možno áno, možno nie...
6) Aussie Miracle Moist šampón: článok TU; znovu určite ešte niekedy.


• Telová kozmetika
7) Bielenda kokosový telový peeling, ktorý bol na pokožku úplne super, no jeho vôňa mi pripomínala tie nechutné stromčeky do auta. Díki, druhý krát ho nepotrebujem.
8) Balea tuhý deodorant: článok TU; bol fajn a nevidím dôvod si ho znovu nekúpiť
9) Balea sprej na nohy, ktorý bol mi úžasne pomáhal, keď som potrebovala osviežiť pokožku chodidiel, no jeho citrusová vôňa mi veľmi nesedela. Takže znovu áno ale iný variant.
10) Dermacol krém na ruky Aroma Time: článok TU; písala som, že sa k nemu rada znovu vrátim, no časom som zmenila názor. Nie preto, že by nebol dobrý, to určite je, ale skôr preto, že som objavila pre mňa atraktívnejšie krémy, ktoré dostali prednosť.
11) Dermacol osviežujúci telový krém: článok TU; keď ho znovu niekde nájdem, bez váhania kupujem.
12) vzorka krému na ruky
13) Balea gél na holenie
14) Balea sprchový gél: článok TU; znovu áno, niekedy :)
15) Balea sprchový gél: článok TU; znovu už nie, tak jednorázovo na vyskúšanie fajn a stačí.
16) Dermacol telový olej: článok TU; ďalší nespotrebovaný, pretože som na neho dostala kožnú alergiu, ktorú som laicky pripísala tomu, že som ho doma mala už vyše roka. 
17) Balea soľ do kúpeľa: článok TU; nakúpené do zásoby :)
18) Fa sprchový gél: článok TU; znovu nie
19) Alverde telový peeling: článok TU; niekedy pokojne znovu
20) Balea sprchový gél: článok TU; tento určite znovu a bez debát
21) Alverde telové masielka, ktoré som dostala ako darček k Vianociam od dievčat z DM. Boli fakt super a rada by som si ich kúpila znovu. Ak nie presne tieto, tak tie druhé, ružové :) 
22) Yves Rocher krém na ruky: článok TU; miláčik! Budem rada, keď sa ku mne ešte niekedy dostane :)
23) vzorka telového mlieka
24) Balea peeling na nohy: článok TU; nevidím dôvod, prečo nie znovu :)
25) Balea krém na nohy s ureou - môj večný svätý grál! Už mám kúpené nové balenie.
26) Saloos bio karité: článok TU; tiež ma opúšťa nespotrebovaný, pretože až teraz som si všimla, kedy mu končila záruka a hanbim sa, tak vám to asi ani neprezradím.


• Pleťová kozmetika
27) Bioderma Sensibio H2O, ktorá je podľa mňa úplne super. Mám otvorené ešte jedno balenie a potom by som sa k nej niekedy ešte rada vrátila, ale nie hneď.
28) Balea Aqua sérum: článok TU; moje druhé ale asi už posledné balenie, pretože som ho v DM už nevidela. Teda naposledy v dopredaji a to väčšinou znamená zmenu obalu alebo úplný koniec.
29) Balea očný krém - článok bude
30) Dermacol pleťová gomáž: článok TU
31) Avon pleťová maska: článok TU


• Dekoratívna a nechtová kozmetika
32) Gosh BB púder: článok TU
33) Oriflame nechtový olej, ešte v starom balení a hádajte prečo ide preč? Správne, expirácia...
34) Essence ceruzka na obočie, ktorú mám už novú, no rozhodla som sa, že moja ďalšia bude tá tmavšia :) Ale stále ešte vyhovuje
35) Catrice paletka korektorov: článok TU; najprv spokojnosť, potom som našla niečo oveľa lepšie a je mi už zbytočná - posúvam známej
36) Essence quattro očné tiene 05 dare to wear: na fotke to asi ani nie ej vidno, ale zo 4 tieňov mi zostal už len jeden a pol, takže som si kúpila novú v rovnakom odtieni. 
37) Balzam na pery so včelým voskom - nevyhovuje, posúvam známej
38) Balzam na pery Marks&Spencer - dorazený. Bol fajn, ale nič, čo by som musela mať znovu
39) Essence linky Breaking Dawn - nevyužívam, posúvam známej
40) Oriflame Black Out riasenka - mihalnice po nej boli úžasné, no robila mi problémy s očami, takže posúvam
41) Ceruzka na oči Oriflame - už nepoužívam, posúvam.
42) Ceruzka na oči Alcina - ani som ju nikdy nepoužila, pretože mám dve rovnaké, takže posúvam.


Tak čo poviete? Mala som pravdu, že to tentokrát je naozaj masakrálna spotreba? Dokonca som musela fotiť na dvakrát ako vidíte, pretože sa mi to už nezmestilo do krabice, v ktorej spotrebované produkty skladujem. Ale poviem vám, že je to fajn pocit, taká očista priestoru totiž nikdy nie je na škodu... 

Skúsite si tipnúť, ako na tom budem budúci mesiac?
xoxo

5 komentárov:

  1. No teda, to je opravdu poradna spotreba :-) Ja si tu syslim 2 mesice par spotrebovanych produktu, aby jich bylo dost na clanek :-D Nejakym zahadnym zpusobem mi vsechno dokaze vydrzet hrozne dlouho :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? :D Ja mám zasa opačný problém - všetko mi akosi veľmi rýchlo ubúda a pritom nemám pocit, že by som nejak plytvala :D

      Odstrániť
  2. Tak to je pořádná hromada, já mám vždy tak osm produktů :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuu to je ale spotreba. :D Tiež by som si mala pretriediť všetku kozmetiku, ktorú nepoužívam, nevyhovuje mi alebo je po záruke. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to naozaj užitočný krok :) ak nič iné, aspoň vznikne miesto na nové produkty ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS