Empties • Február

2. marca 2015

Ahojte, dievčatá :)
Keďže je dnes druhý deň v mesiaci, určite sa dalo ľahko predpokladať, aký článok sa tu dneska objaví. Bude to teda moja kozmetická spotreba za uplynulý mesiac a poviem vám, že mám pocit, akoby ten minulý bol spotrebným vrcholom a teraz už to pomaličky začína klesať. Teraz sa budem opakovať, no postupne totiž naozaj spotrebúvam aj staršie produkty, ktorých som mala už len tak na dne a potom najmä telovú kozmetiku a robím tak miestočko pre produkty nové.
Keby som mala skúsiť hádať, ako to bude vyzerať o mesiac, úprimne vám poviem, že by som si netrúfla a tak sa sama radšej nechám prekvapiť a poďme sa rovno pozrieť, ako sa mi darilo tento mesiac.

Foto ako vždy len ilustračné, no jedného dňa sa mi do krabičky možno zmestia všetky spotrebované produkty :)
• Vlasová kozmetika:
1) Opäť 3x L´Oréal Prodigy 4.15 SIENNA, tentokrát vo vynovenom obale.
2) Head&Shoulders šampón s aloe vera na citlivú pokožku hlavy: Už mám náhradu, no tento si už znovu kupovať určite nebudem, pretože celkom solídne vysušoval vlasy. Navyše som zistila, že aj takého veľké balenie je pre už mňa zbytočné kupovať, keď som sa konečne prestala báť ostatných šampónov kvôli lupinám. Ale to som vám už určite niekde písala :)
3) Gliss Kur tekutý kondicionér v spreji Liquid Silk: Neodmysliteľná súčasť mojej vlasovej starostlivosti, no mám pocit, že zrovna tento sa už nepredáva, ale musím si to ešte overiť..
4) Matrix Exquisiste Oil vlasový olejček, ktorý som mala nesmierne rada, toto bolo moje druhé balenie, ak sa nemýlim ale s veľkou pravdepodobnosťou si ho už znovu kupovať nebudem, keďže som našla aj drogériové olejíky, ktoré nebudem musieť naháňať u kaderníčky, a tie sa mu vyrovnajú, ba niektoré ho dokonca i predčia, aj keď sú o trošku drahšie. Ale ak, brániť sa mu nebudem :)


• Telová kozmetika:
5) Levanduľový olej do kúpeľa od DM značky Das Gesunde Plus bol môj najmilovanejší kozmetický pomocník pri relaxácii. A či si ho kúpim znovu? Prečo nie?!
6) Yves Rocher krém na ruky s arnikou: článok TU; konečne od mája. Za ten čas som poobjavovala plno skvelých krémov aj v drogérii, takže nemám nejako dôvod sa za ním naháňať.
7) Balea krém na ruky s papajou a cmarom: článok TU; takmer rok mi trvalo ho spotrebovať. Toto som myslela tým, že som už dokončila aj kozmetiku, ktorej som mala len na dne...
8) Antibakteriálny gél: taká moja nevyhnutnosť. Bez nich by som ja asi ani nežila, to vám potvrdia všetci, čo ma poznajú osobne :P Ale keďže mi na jedno použitie stačí ozaj len trošku, nespotrebúvam ich až tak na litre, ako by sa mohlo zdať.
9) Rexona Maximum Protection Confidence: článok TU; a stále si ju chcem kúpiť znovu, len premýšľam aj nad inými variantmi. Idem do nej hneď potom, ako spotrebujem, čo mám doma...
10) Balea sprchový sorbet: článok TU; fajn skúsenosť, ale znovu už nie.
11) Palmolive Mild&Sensitive: článok TU; klasika, ku ktorej sa určite skôr či neskôr vrátim.
12) Balea pomarančová soľ do kúpeľa: článok TU; túto si ale znovu asi kupovať nebudem, mne ten pomaranč už akosi prestal voňať. Ale niekedy, za istý čas ešte možno, to nevyvraciam...
13) Balea sprchová pena: článok TU; tiež fajn skúsenosť, ale zostanem pri klasických géloch.
14) Balea mandľový krém na nohy: článok TU; ak bude dostupný, na ďalšiu zimu by som ho chcela znovu aj spolu s mliečkom :) 


• Pleťová kozmetika:
15) Balea hydratačný pleťový fluid: článok TU
16) Balea krém na očné okolie s ureou, ktorý som si naprosto zamilovala a niekedy vám o ňom určite napíšem. Musela som si bezodkladne kúpiť nový...
17) Neutrogena čistiaci gél: článok TU; tak ku koncu som si ho aj celkom obľúbila a nakoniec  predsa len premýšľam, že by som si ho ešte niekedy kúpila, tak uvidíme...
18) Dermacol micelárna voda: článok TU; znovu ani omylom.
19) Nivea čistiaca pena: článok TU; určite chcem niekedy skúsiť jej ružovú verziu a penu od iných značiek a potom uvidím, či sa k nej ešte vrátim.


• Dekoratívna kozmetika:
20) Essence transparentný púder sa pomaly stal už nevyhnutnosťou v mojej kozmetickej zbierke a určite ho kupujem znovu.



Tak a to je na dnes odo mňa všetko ale som zvedavá, akú spotrebu ste mali vy :) 

Tak píšte a majte krásny týždeň ♥

xoxo

8 komentárov:

  1. rekordná spotreba :) u mňa bude o pár dní, len to všetko musím dať dokopy, ale isto 20 vecí to nebude :D ja som rada aj za 5 :) mala som ten palmolive sprcháč a milujem ho, teda resp. všetky palmolive ( sú to asi jediné, ktoré ma nevysúšajú) ♥ a head&shoulders je taká klasika, keď neviem s akým by som si umyla vlasy tak použijem ten, ale že by to bol nejaký zázrak sa nedá povedať ...vlasy len umyje a hotovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si rada pozriem :)
      Ja mám Palmolive veľmi rada, no teraz som mu objavila serióznu konkurenciu :) A k tomu Head&Shoulders, za mňa je to jediný šampón, ktorý ma vie zbaviť lupín. Ale viem o veľa ľuďoch, ktorým vôbec nepomáha...

      Odstrániť
    2. ja som zase zvedavá na tú konkurenciu :) všetci básnia o tých dermacol, tak uvidíme či aj ja im podľahnem :)

      Odstrániť
    3. článok bude čoskoro :)
      mne v poslednom čase Dermacol akosi nesedí, takže za seba dosť váham...

      Odstrániť
  2. Super spotřeba, zaujala mě barva na vlasy od L´oréal, tuhle jsem tuším ještě nezkoušela :)

    Giveaway: I love... Cosmetics!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)
      treba napraviť, je fakt super :)

      Odstrániť
  3. To je super spotřeba, já budu syslit prázdné obaly aspoň tak 3 měsíce, než to vydá na nějaký článek :-D Balea krém s papájou mám doma taky, taky už docela dlouho, ruce si moc nemažu, ale je fajn a zaujal mě ten oční krém, nějaký zrovna sháním, chtěla jsem Ziaja, ale ten u nás neseženu,z internetu se mi objednávat nechce a dávat za nějaký oční krém několik stovek už vůbec ne, takže se po tomto rozhodně podívám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a ja by som zasa chcela prísť pomaly do takého štádia spotreby :D
      Presne rovnako som na tom bola aj ja, preto som sa rozhodla skúsiť práve túto Baleu a som s ňou naozaj spoko :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS