Ako trávim víkendové ráno

15. marca 2015


Ahojte, kočky! :) 
Prajem vám krásnu nedeľu a vítam vás pri dnešnom článku. Nejaký čas som premýšľala, aký deň by bol najvhodnejší a vyšiel mi akurát dnešok. Je totiž ideálny deň na to, aby som vám ukázala, ako trávievam víkendové rána. Samozrejme, nie je každý deň rovnaký a nie vždy to vyzerá presne takto, ale povedala by som, že toto je taký môj ideál. Keďže víkend pre mňa v poslednom čase začína už štvrtkom a voľné dni často trávim prácou alebo štúdiom, rada trávim aspoň rána, kedy nikam nejdem a nemusím robiť nič, čo by vyžadovalo zhon alebo skorý odchod z domu, podobným spôsobom: 

Keď mám voľno, rada vstávam okolo deviatej a úplne ideálne bez budíka, no nie vždy sa podarí. Prvou vecou po prebudení, ešte než urobím čokoľvek iné je, že si zapálim vonnú sviečku alebo aromalampu a na chvíľu si otvorím okno, aby sa do izby dostal čerstvý vzduch.


Potom idem na toaletu a do kúpeľne. Za najideálnejších podmienok si okrem bežných hygienických úkonov aj umyjem vlasy, doprajem si telový peeling a pleťovú masku. Inak si dám len sprchu, umyjem si tvár a zuby. 


Stále ešte v pyžame si pripravím raňajky. V poslednom čase som si zvykla jedávať ráno čokoládovú ovsenú kašu, ktorú si kupujem v Lidli. K nej si rada dám banán a niekedy aj takú čokoládovú "buchtu", ktorá sa upečie v mikrovlnke behom troch minút (tú ale väčšinou vynechávam) alebo keď nie je kaša a mám chuť na sladké raňajky, tak si dám len jogurt. Slaný variant mojich raňajok je často praženica z jedného alebo dvoch vajec a k nej buď nejaká zelenina, alebo pečivo s maslom a šunkou, prípadne oboje. 



Raňajky jem zo zásady vždy v posteli pri notebooku, čo nie je zrovna najzdravšie riešenie, ale kašlať na to. Rada sa pri raňajkách dívam na beauty videá alebo si pozriem nejaký seriál a popritom navštívim na mobile Instagram a občas aj facebook. 
Keď doraňajkujem, prezlečiem sa z pyžama, nakŕmim mojich domácich miláčikov a ďalej sa venujem tomu, čo musím alebo chcem spraviť. 
Tento môj ranný rituál trvá celkovo okolo hodiny, hodiny a pol a veľakrát sa počas školských dní teším len a len na neho. 



Dúfam, že sa vám tento môj dnešný krátky článok páčil a budem veľmi rada, keď mi nápišete, ako prebieha víkendové ráno u vás :) 
Majte krásny zvyšok nedele ♥
xoxo

Upravený článok nájdete aj na portáli želania.sk

3 komentáre:

  1. včera som akurát aj ja prezerala Carline videá a aj hento čo máš ty na fotke :D u mňa prebieha tak, že keď sa zobudím idem sa umyť, najesť a buď do školy niečo robím alebo blogy prezerám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super clanek :-) Taky si rano rada udelam snidani (popr. to takhle delam i s obedem, kdyz dorazim ze skoly), sednu si k pocitaci a kouknu se na nova videa mych oblibenych vlogeru :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS