Starostlivosť o pleť s Niveou

9. marca 2015

Ahojte, dievčatá! 
Vitajte pri dnešnom článku a ja vám prajem pekné pondelnajšie  popoludnie. V tomto článku by som vám opäť po nejakom čase chcela napísať o nejakej pleťovej kozmetike, preto som sa rozhodla, že sa s vami podelím o moju prvú poriadnu skúsenosť s pleťovou kozmetikou Nivea. Samozrejme, že som už od Nivey nejaké pleťové produkty mala, napríklad očný odličovač, micelárnu vodu, čistiaci peelingový gél, dvojicu na problematickú pleť či klasický modrý viacúčelový krém, no nikdy som doteraz nepoužívala Nivea "monobrand" starostlivosť a už dlhšie ma to lákalo. Tak som sa pred časom konečne rozhúpala a kúpila som si pleťové mlieko a vodu určené pre všetky typy pleti a denný krém, ktorý je určený pre normálnu až zmiešanú pleť.
Všetky tri produkty sú z radu Pure&Natural a všetky tri mám ešte v staršom balení, ktoré sa mne teda páčilo oveľa viacej ako to nové. Používala som ich denne, ráno i večer (s kombináciou zopár "inoznačkových" pomocníkov) a za ten čas som došla k niekoľkým záverom. Než sa k nim ale dostaneme, chcela by som vám napísať, že podľa výrobcu tieto produkty obsahujú BIO argánový olej a BIO aloe vera, 95% ich ingrediencií je prírodného pôvodu, a sú BEZ parabénov, silikónov, farbív či minerálnych olejov.


A začnime teda postupne. Moja rutina s týmito produktami vyzerala asi tak, že som si večer odlíčila oči (Mixou), potom som na pleť naniesla vrstvu tohoto pleťového mlieka, chvíľočku nechala pôsobiť a zvyšok zotrela vatovým tampónikom. Čo ma teší je, že toto mlieko naozaj veľmi pekne z pleti odstraňuje líčenie. Síce pleť aj tak dočisťujem micelárnou vodou (Bioderma), no vôbec by to nebolo treba. Čo ma na mlieku sklamalo je, že má konzistenciu ako Nivea krém na ruky, je husté a vždy mám pocit, akoby som si na pleť dala nepriedušnú vrstvu čohosi a okrem toho je rovnako otrasne silno parfemované ako ten krém. Bohužiaľ tieto negatíva u mňa prevažujú nad jeho schopnosťou odličovať (to totiž vie veľa produktov), čiže u mňa druhýkrát šancu mať nebude.
Po takomto odlíčení pleti nasledovalo čistenie pleťovým gélom (Neutrogena, Nivea - článok neskôr), čo je taká moja nevyhnutná klasika a potom čistenie pleti pleťovou vodou. Na tejto ma nemalo veľmi čo potešiť, jednoducho obyčajná pleťová voda až na to, že obsahuje alkohol, ktorý je z nej podľa mňa dosť cítiť. Čiže to bola moja chyba, že som si nepozrela zloženie, na druhej strane ale aj tak zastávam názor, že v pleťovej vode by toho alkoholu nemuselo byť toľko, aby z nej bol cítiť, ak tam už musí byť. Aj keď musím povedať, že som nepociťovala nejaké podráždenie, pnutie ani vysušovanie, nebolo na nej nič, kvôli čomu by som ju chcela znovu.
A po tomto čistení pleti som aplikovala očný krém (Balea) a pleťový krém. A prekvapenie! Rovnaká konzistencia i parfémácia ako pleťové mlieko = ako krém na ruky. Takže ten istý pocit zaťaženej pleti. Naozaj sa veľmi ťažko vstrebáva, no keď sa tak stane, musím povedať, že pleť je naozaj hebká a hydratovaná. Ale nie som si istá, či by mi to stálo za to, aby som si ho kúpila znovu...



Tak ale napriek všetkým tým negatívam som túto trojicu používala ďalej a denne. Nepríjemný pocit na pleti po mlieku zmizne po čistení gélom, pleťová voda síce veľmi nepomáha, ale ani neškodí a na krém som si zvykla, keďže sa mi zapáčil pocit, aký po ňom na pleti zostáva. Toto moje odhodlanie sa vyplatilo, pretože som si všimla, že sa mi akosi menej mastí pleť - stále áno, ale o dosť menej. Bohužiaľ, tento efekt nie je trvalý, keďže stačí túto rutinu raz-dvakrát pozmeniť a všetko sa vráti do starých koľají. 
Jednoducho, som za túto skúsenosť rada, kozmetiku dopoužívam, no tým to hasne. Druhý krát si produkty určite nekúpim a nebudem skúšať ani ďalšiu pleťovku Nivea, pretože mi ani jeden produkt, ktorý som skúsila, poriadne nesedí, možno tak Clean Deeper (ten sa mi v novom obale už ale akosi nepozdáva) či pleťová voda Stay Clear (ktorá ma po čase už vôbec neláka, aj keď som si ju pôvodne chcela kúpiť znovu) a možno ešte pleťová pena. Jednoducho veľmi nie som ich človek...

Čo vy a Nivea? Vyhovuje vám? Používate rady ich pleťové (a iné) produkty?
Majte krásny deň ♥
xoxo

2 komentáre:

  1. Niveu mam moc rada, musim priznat, ze prave ten jeji klasicky krem je to jedine, co pomaha na mou suchou plet a jinak mam moc rada treba micelarku Nivea, co se pletove kosmetiky tyce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jakkoliv je mi Nivea sympatická a jakkoli její tělovou kosmetiku miluji, tak co se týče pleťové řady pure & natural, tak když jsem ji měla před pár lety, tak mi bohužel taky příliš neseděla :(

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS