Sprchové gély s olejovými perlami Balea

8. marca 2015

Ahojte, kočky! :) 
Ja vás vítam pri dnešnom článku a prajem vám krásnu nedeľu. Možno si spomínate na dva články, ktoré som nie tak dávno publikovala - boli to V sprche s Baleou a V sprche s Baleou N°2. Dneska by som chcela tak voľne nadviazať a uzavrieť túto mini sériu tretím článkom. Predstavím vám dva produkty, ktoré sú totálne MUST HAVE a ja som z nich naprosto nadšená...


Ako ste sa už isto dovtípili, sú to sprchové gély, ktoré obsahujú olejové perličky, ktoré by mali pokožke dopriať hydratáciu. Ale je to skutočne tak?
Je to skutočne tak! Oba gély - granátové jablko a mandľový kvet som totiž niekoľko týždňov používala bez toho, aby som sa po nich krémovala. Určite viete (a určite, že určite, lebo vám to často píšem), že mám pokožku tela suchú a sprchovanie neznáša práve najlepšie, lebo je po ňom vždy ešte suchšia, akoby popúdrovaná a vie aj svrbieť a páliť. Z tohoto dôvodu som sa doteraz nevyhnutne musela po sprchovaní krémovať a robila som to radšej aj keď to nebolo vyslovene nutné, pretože ten suchý pocit je naozaj veľmi nepríjemný, takže ako taká prevencia.
No a keď som objavila tieto dva gély, vkladala som do nich celkom veľkú nádej, pretože ma oslovili už svojim vzhľadom, obalom, farbou, vôňou (!!!), konzistenciou... všetkým. Práve preto som bola len a len rada, že moje očakávanie nesklamali ale ho dokonca predčili práve tým, že počas tých dvoch či troch týždňov som sa ani raz nekrémovala (a to úplne vážne, nekecám) a nemala som s pokožkou žiaden problém. Jediná hydratácia pochádzala z týchto gélov a jednej aplikácie peelingu, ktorý tiež obsahoval nejaké oleje, ale z vlastnej skúsenosti viem, že tieto nevedia pokožku hydratovať dlhšie ako do ďalšieho sprchovania.


Neviem ako je to možné, pretože som už na nich niekde videla reakciu v tom zmysle, že nič s pokožkou nespravia, ale ani nemám potrebu to veľmi skúmať, no som úprimne nesmierne rada, že je to tak. A poviem vám, že som si ich obrovským spôsobom zamilovala a chcem aby boli mojimi stálicami až do doby, kým sa prestanú vyrábať (čo sa nesmie stať nikdy!!)

PS: Po tomto mojom testovaní sa už krémujem normálne a nikdy som so svoujou pokožkou nebola spokojnejšia ♥

Majte krásny deň :-*
xoxo

6 komentárov:

  1. Tak to ich musím vyskúšať a zase odložím kúpu dermacol sprcháčov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To granátové jablko určite vyskúšam! :3
    Krásny deň aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Se suchou pokozkou na tele takove problemy nemam, ale sprchove gely vypadaji zajimave, takze po nich pri pristi navsteve DMka urcite mrknu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají pěkně, asi je taky vyzkouším :)).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem vám krásne za komentáre :)
    Budem rada, keď mi potom napíšete, ako a či ste s nimi spokojné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak po nich se musím v DM rozhodně kouknout. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS