Malinovo s Baleou

14. marca 2015

Ahojte, kočky! 
Vítam vás tak netradične pri dnešnom článku a prajem vám krásne sobotné popoludnie. Kým vy čítate tento článok, ja som akurát v práci a tak ako každý deň sa teším, kedy prídem domov, dám si teplú sprchu a odstránim líčenie a nečistoty, ktoré sa mi za celý deň nahromadili na pleti. A pri tomto mojom súkromnom rituály mi v poslednom čase pomáhajú produkty, ktoré najnovšie pribudli do radov pleťovej starostlivosti značky Balea (a Ebelin). Tak a začnime pekne poporiadku...


Najprv si pleť odlíčim (a niekedy ani to nie) a použijem peelingový čistiaci gél Balea s vôňou malín. Obsahuje vitamín E, provitamín B5 a drobné peelingové čiatočky, ktoré pleť veľmi pekne vyčistia, gél ju osvieži a spolu dokonca pekne odstránia z pleti makeup. Je určený pre všetky typy pleti a aj keď viete, že takýmto produktom veľmi neverím, nemám mu absolútne čo vytknúť. Pleť po ňom síce nie je úplne vyhladená, no to je minimum keď sa pozriem na to, ako ju vie pekne vyčistiť. Je možné ho používať denne alebo občas, samostatne alebo s použitím kefky (pozri nižšie). Tento peeling som si k sade dokupovala sama, pretože keď som dostala balíček od Natali z DM ozvala sa moja perfekcionistická stránka a jednoducho som si sadu musela doplniť. No a určite túto kúpu neľutujem a gél sa aj za krátke tri (či štyri?) týždne stal mojim veľkým obľúbencom :) Jeho cena je 2,09€.


Ako ďalší krok po takomto čistení je pre mňa dočistenie a tonizácia pleti pleťovou vodou. Táto malinová navyše obsahuje ešte aj púder (pozri foto), vďaka ktorému by mala pleť byť účinne zmatnená. Pre mňa je takto púder vo vode celkom novinka, ešte niekdy som podobný produkt neskúšala, len som videla podobný v zahraničných videách a vždy som niečo také chcela skúsiť, preto sa nesmierne teším, že som vodu dostala na testovanie. Čo ale robí s pleťou? Vie ju veľmi pekne dočistiť a celkom aj zmatniť ale nie na dlhý čas (to ale moju pleť nevie nič). Jej nevýhoda je v tom, že ak si ju nanesiete nešikovne až veľmi blízko pri vlasoch, púder sa na nich zachytí a zanechá po sebe biele stopy. Tým sa ale dá ľahko vyhnúť (mne sa to stalo len asi dvakrát) a keď sa tak aj stane, odstrániť ich je najmenší problém. Ja osobne túto vodu hodnotím veľmi kladne, pretože pleť je po nej veľmi príjemná a som rada, že sa mi konečne dostala do rúk voda, pri ktorej som si povedala, že ju chcem znovu. Jej cena je 1,99€.



Takže než sa ešte dostanem k tretej vecičke, ktorú vám dneska chcem ukázať, rada by som vám zhrnula svoje pocity z týchto dvoch produktov - som potešená a spokojná. Milujem ich vôňu, ich účinky a vďaka týmto dvom som sa rozhodla, že chcem vyskúšať aj ostatné Balea pleťové produkty.

No a do tretice tu pre vás nemám kozmetický produkt ale pomôcku, ktorou je Ebelin kefka na čistenie pleti, ktorú ste už videli vyššie na fotkách. Podobnú kefku som si ja už kedysi kúpila, no nepoužívala som ju veľmi rada, pretože po prvé bola dosť tvrdá a po druhé nebola tak krásne ružová (samozrejme to nie je reálny druhý dôvod, ale pozrite, aká je táto krásna). Táto kefočka sa skvelo používa s skýmkoľvek čistiacim gélom, ktorý vďaka naozaj úžasne jemným štetinkám dostane lepšie do pleti a tak ju naozaj účinne vyčistí a zbaví odumretých čiastočiek a rôznych nečistôt. Odkedy ju mám doma stala sa z nej už neoddeliteľná súčasť mojej pleťovej starostlivosti a tú moju staršiu na plnej čiare vyradila (veď jej nájdem iné využitie). Takže ak ste niečo také zháňali, už dlhšie nemusíte - stačí zabehnúť do DM drogérie a problem solved :) Jej cena je 2,99€.


Zaujal vás niektorý z produktov? Máte rady pleťovú starostlivosť Balea?
Prajem vám krásny zvyšok dňa a vidíme sa zajtra :) 
xoxo

7 komentárov:

  1. veľa blogeriek práve vraví že štetinky sú riadne tvrdé tak ju nepoužívajú :) a vraj ani tá pleťová voda nie je dobrá :) tu sa presne ukazuje ako každému sedí niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tiež som to čítala. Možno mne sa zdá jemný práve preto, že ho porovnávam s tým, ktorý už mám doma a k tej vode nemôžem povedať nič iné. Toto je jeden z dôvodov, prečo je ťažké písať kozmetické recenzie, keďže každý má individuálne požiadavky a každému sedí či nesedí niečo iné :)

      Odstrániť
  2. Kartacek me zaujal, vypada opravdu dobre :-) Ale ten malinovy peeling mam a bohuzel mi moc nesedl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oj, no ale to je presne to, čo je v komentári vyššie :)

      Odstrániť
  3. Pleťovú vodu som si obzerala minule v DMke, škoda, že som ju tam nakoniec nechala. Nabudúce jej už asi neodolám :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) S tým odolávaním to nikdy netreba preháňať :D Za tú cenu aj keby nesadla, za skúšku určite stojí :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS