Gliss Kur Oil Nutritive maska na vlasy

11. marca 2015

Ahojte, kočky! :)
Vitajte pri dnešnom článku, v ktorom by som vám opäť po istom čase chcela napísať pár slov o produkte vlasovej starostlivosti. Tentokrát to bude pre zmenu Gliss Kur a na rozdiel od posledného vlasového článku, v ktorom som vám písala o šampóne a kondicionéri, to bude recenzia (len) vlasovej masky. 


Nie som si tým síce na 100% istá, ale vidí sa mi, že túto už teraz kúpite v novom obale, ale stále je žltý (zlatý). Je to 200ml kelímok téglik so šrubovacím vrchnákom, v ktorom je svetložltá maska. Táto má celkom hustú maslovitú konzistenciu a priam úúúžasnú vôňu.
Je určená pre dlhé vlasy, ktoré sú náchylné na štepenie končekov a sú namáhané. Sľubuje silnú regeneráciu a až o 95% menej rozštiepených končekov. Jej receptúra obsahuje sedem (novšia verzia už osem) vzácnych olejov a tekutý keratín.


Túto masku som si momentálne kúpila asi tretí krát. Bola to, ak sa nemýlim, moja prvá vlasová maska, ktorú som pred rokmi skúsila a chcela som ňou vyriešiť svoj problém s vlasovými končekmi. Na radu kamarátka som si ju teda vtedy kúpila a keďže som dovtedy inú nepoznala a nemala skúsenú, bola pre mňa priam zázračná. Jednoducho som ju milovala aj napriek tomu, že mi končeky teda absolútne nezacelila, ale vlasy po nej boli jemné, ľahšie upraviteľné a krásne voňali - a tak je to doteraz. Momentálne som si vlastne kúpila len z nostalgie, pretože som vedela, že už ju budem porovnávať s tými všetkými, ktoré som skúsila, no napriek tomu je to pre mňa taká srdcová záležitosť. Končeky stále nazaceľuje, ale vlasy sú po nej stále jemné a krásne prevoňané. 
Podľa výrobcu by sa mala používať tak, že si masku rozotriete do vlhkých vlasov, necháte ju pôsobiť jednu minútu, potom opláchnete a tento postup budete opakovať 2-3 krát za týždeň. Mne to takto ale vôbec nevyhovuje. Môj postup je taký, že raz za týždeň svojim vlasom doprajem niečo navyše a vtedy si jej sám rovnomerne na umyté vlasy celkom veľké množstvo, následne ju nechám pôsobiť aj 3-5 minút a opláchnem. Tento postup sa mi viacej osvedčil a mám pocit, že (aspoň na mojich vlasoch) má potom oveľa lepší účinok. 

Máte aj vy nejaký kozmetický produkt, ku ktorému sa z nostalgie rady vraciate? 
Prajem vám krásny deň ♥
xoxo

2 komentáre:

  1. ja som tuto masku používala pár mesiacov a bola som velmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS