Fa NutriSkin sprchový gél & telové mlieko

13. marca 2015


Ahojte, dievčatá! :) 
Vitajte pri dnešnom článku a prajem vám pekný piatok (aj keď 13. Mimochodom, ste poverčivé? Napíšte...). Dneska by som vám opäť rada napísala niečo o telovej kozmetike a tentokrát to budú produkty z dielne Fa. 
Ja osobne týmto telovým produktom veľmi neholdujem. Netvrdím, že by neboli dobré, no na druhej strane otvorene priznávam, že ma z veľkej časti vôbec nezaujali. Sama som si doteraz nekúpila ani jeden ich produkt a všetky (celkom ich bolo päť), ktoré som zatiaľ skúšala som vyhrala v jednej súťaži.
Možno si spomínate na rýchlo-recenziu sprchového gélu, to bol úplne prvý produkt. Spolu s ním som skúšala tekuté mydlo, momentálne používam aj guľôčkový deodorant a dvojicu sprchový gél & telové mlieko. A práve o týchto dvoch vám dnes chcem napísať niečo viac. 


Než som produkty začala používať, vôbec som nad nimi nepremýšľala. Teda, nie že by som trávila svoj voľný čas premýšľaním o kozmetickým produktoch, ktoré sa chystám používať, no občas sa zamyslím, aké asi budú. 
Podľa popisu by tieto produkty mali obsahovať výťažky z plodov acai, aloe vera a nejakých sedem vyživujúcich látok. Telové mlieko navyše sľubuje 48-hodinovú hydratáciu pokožky.
Produkty som používala pravidelne, no potom som ich vystriedala za iné, takže túto recenziu píšem tak trochu popamäti. Možno by ste chceli vedieť, prečo ich nepoužívam ďalej - tak na toto má jeden prostý dôvod. Ničím ma nezaujali a keď som ich vystriedala, bolo to za produkty, ktoré sú omnoho lepšie. 
Ako samozrejme, že ich dopoužívam, veď nehovorím, že sú zlé, no nie je na nich nič také, čo by som nevedela nájsť aj v mne príťažlivejších produktoch od mne bližších značiek. Krémový sprcháč pokožku umyje a nevysuší, ale ani nemám pocit, že by ju hydratoval. Vonia veľmi pekne, rovnako ako mlieko, ktoré má fajn konzistenciu, rýchlo sa vsakuje a pokožka je po ňom pekne jemná a hydratovaná, to je fajn, veď toto by človek od telového mlieka aj očakával, no určite tá hydratácia netrvá 48 hodín. Takže môžem povedať, že ako skúsenosť fajn, som rada, no utvrdila som sa v tom, že to nie je nič extra ani výnimočné a tieto produkty nemajú žiadne špeciálne vlastnosti, ktoré iné produkty nemajú, takže ja zostanem nateraz verná značkám, ktoré sú (ako som už písala) môjmu srdcu bližšie.


Čo vy a Fa? Aký máte vzťah k ich produktom?
Píšte a majte krásny deň! ♥
xoxo

4 komentáre:

  1. Me tahle znacka taky nejak nezaujala ale napriklad zrovna na sprchace nemam zadne zvlastni pozadavky, zasadne je vybiram podle vune a ceny a kdyz jsem nedavno v Tete narazila na 400 ml moc hezky voniciho sprchoveho kremu Fa za 20 Kc, asi nebylo co resit :-D Zatim jsem se k nemu teda nedostala, ale brzy na nej dojde rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeemine, tak to je naozaj super úlovok! To by som sa možno aj ja prekonala a podľahla :)

      Odstrániť
  2. Ja mám rada vôňu tohto radu, ten sprcháč je moja srdcovka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to, že krásne voňajú rozhodne nepopieram :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS