Čistiaci gél Nivea Aqua Sensation

22. marca 2015


Ahojte, dievčatá!
Nie je to tak dávno, čo som vám písala o mojej skúsenosti s pleťovou kozmetikou Nivea a určite si spomínate, že som nebola spokojná, dokonca som priznala, že mi ich produkty z veľkej časti nevyhovujú. Už v tom čase, kedy som článok písala som pomaličky začínala testovať jeden ďalší produkt z pleťovky, no keďže som vtedy nemala utvorený názor ani náhodou, nechcela som ani nič spomínať. Dneska ho už utvorený mám a ak vás zaujíma, čítajte určite ďalej :)



Úprimne priznávam, že po všetkých tých mojich skúsenostiach som mala z jeho používania celkom obavy, no moja zvedavosť bola silnejšia. A tak som sa teda odhodlala a utešovala som sa tým, že ak by to bolo veľmi zlé, ani ho nedopoužívam, len vám dám vedieť a pravdupovediac som plánovala úplne prerušiť svoje vzťahy s pleťovou Niveou.
Ale osud to tak očividne nechcel, pretože to, že sa mi do rúk dostal práve tento gél, bolo čisté šťastie. Než sa ale dostaneme k tomu, na čo určite čakáte a ste zvedavé, poviem vám niečo o jeho vlastnostiach:
♦ veľmi ma zaujal jeho obal, ktorý je jednoduchý, súmerný, má to skvelé cvakacie zatváranie a úprimne dúfam, že ho nemajú v pláne zmeniť, ako ostatné obaly
♦ vnútri tejto 200ml fľašky sa nachádza číry gél, ktorý má v sebe biele guľôčky fungujúce tak, že keď ich prstami stlačíte, rozotrú a stratia sa v jemnej pene, ktorú gél vytvára
♦ gél obsahuje aktívnu látku Hydra IQ, výťažky z uhorky, je vhodný pre normálnu a zmiešanú pleť a naprosto mi vyhovuje aj na moju mastnú pleť




No a čo je ďalej dôležité povedať? Nesmierne sa mi páči, aký je jemný, má príjemnú konzistenciu a vôňu. Páči sa mi, že sa tá pekne napeniť a pleť sa s ním dá naozaj veľmi pekne vyčistiť, niekedy s ním aj za mokra odličujem makeup a bez problémov. Pleť nedráždi, nevysušuje ani nijakým spôsobom nepoškodzuje. Ale čo je ešte oveľa lepšie? Vie ju naozaj úžasne vyčistiť, zjemniť a dokonca dokázal to, že sa oveľa (ale oveľa) menej mastí, čo je pre mňa v túto chvíľu hádam to najdôležitejšie. Čiže (so stiahnutým chvostom) priznávam, že na Niveu tak úplne nezanevriem a ešte jej dám šancu, aspoň čo sa týka niektorých produktov ;)

Dúfam, že máte dnes pekný deň, prajem vám pekný aj zvyšok, užívajte si nedeľu a vidíme sa tu snáď zajtra pri novom článku :)
xoxo

7 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, na tú som tiež minule pozerala.. aká je? :)

      Odstrániť
  2. Fíha, tak toto si určite kúpim len čo miniem čistiaci gél od Garnier ktorý momentálne mám :) super recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Aspoň za to vyskúšanie podľa mňa určite stojí! :)

      Odstrániť
  3. Síce používam viac pleťové vody ako čistiace gély, tento vyzerá dobre. Myslím, že keď sa mi minú moje kozmetické zásoby určite sa po ňom poobzerám. :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúsiť treba všetko :) Možno sa ti zapáči, možno nie, no aspoň budeš vedieť :)

      Odstrániť
  4. Ja mam s Niveou podobne skusenosti ako ty, tiez som uz skoro zavrhla tuto znacku, ale nedavno ma pozitivne prekvapili kremom Natural na normalnu a zmiesanu plet, ze je v pohode a nereagujem na neho, takze po tetjo skusenosti a tvojej pozitivnej recenzii im tiez dam sancu a urcite tento gelik vyskusam :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS