Nail Polish Collection

25. marca 2015

Ahojte, dievčatá! :) 
Ak ma moja pamäť neklame, tak posledný článok s témou lakov na nechty, ktorý sa tuto na blogu objavil, bol ten, ktorý som publikovala ešte 14. decembra minulého roku. V tomto článku som okrem iného písala niečo v tom zmysle, že som svoju lakovú zbierku, ktorá predtým bola značne rozsiahla, "očistila" od niekoľkých kúskov a odtieňov, aby mi nakoniec zostala v takej podobe, v akej je aj dnes. Mám taký pocit, že od toho dňa som si nekúpila žiaden nový lak, dokonca som ich ďalej posunula ešte niekoľko. 


Nie že by som laky nenakupovala rada, no akosi som si vystačila. Síce, priznávam, že mám teraz v merku zopár lakov, o ktoré by som svoju zbierku chcela časom obohatiť, stále mám v pláne držať sa podobných odtieňov, aké mi v zbierke zostali, no aj z týchto pár kúskov by som ešte vedela nejaké vytriediť.
Ale prečo vám vlastne toto všetko píšem? Pretože som sa rozhodla, že vás s mojou aktuálnou lakovou zbierkou zoznámim :) 

57 Karl Says Trés Chic, C02 England´s Rose a C04 Britt Chick (posledné dva z limitky Chceck&Tweed)
51 I´m so aNude, 04 Oyster & Champagne a 06 Call Me Princess (posledné dva z radu Crushed Crystals - pieskový efekt)
174 purple sugar, 111 english rose, 132 break through, 182 hello rosy (pieskový efekt) a 175 be berry now)
sparkling sugar - 02 baby, you´re a firework a glitter jewels - 03 glitz&glam)
ballerina, sateen, red velvet (matný)
141 a 02 Princess (pieskový efekt)
the one - cappucino, giordani gold - scarlet a pink carat
703 White Hot Love (Rita Ora), 315 Ready, Aim, Paint!, 800 Black Out, 540 Choclate Fountain
007 Shooting Star, 003 Aurora (oba pieskový efekt)
Nude Collection JLo a Doutzen, Matte Topcoat
Alcina - 270 Army, NYC - 170 Oh Soho Sweet, Astor Fashion Studio - 131, Miss Sporty 113, Pupa Lasting Color - 625
Sally Hansen -  Miracle nail thickener a Double Duty, NYC - 138 Classy-Glassy
Tak to je všetko. Tridsaťosem fľaštičiek z pôvodných hádam aj stodvadsať. Až takto radikálne som sa rozhodla svoju zbierku zmenšiť a som za to veľmi rada, pretože tak len tie laky stáli v šuflíku a bola len veľmi malá šanca, že ich všetky poobmieňam. Tieto sa mi darí aspoň striedať a používať všetky.
Môžete ale počítať s tým, že ak svoju zbierku ešte zredukujem, rozšírim, či nejako obmením, urobím nejaký update článok.

Teraz by ma ale zaujímalo, ako ste na tom s lakmi vy. Koľko ich máte, či ich striedate alebo máte nejakých pár, ktoré používate stále dookola a tak podobne. Zaujíma ma všetko :)
Majte krásny deň a ja sa teším na vaše komentáre :) ♥
xoxo

4 komentáre:

  1. Ja jich mam opravdu jen par, vetsinu z nich jsem si sama ani nekupovala, a nehty si moc nelakuji jelikoz je mam v pomerne bidnem stavu a stejne bych si mela zvykat, ze si je lakovat nemuzu, kdyz jdu pristi skolni rok na praxi :-D Mas moc hezkou sbirku, ten svetle ruzovy efektovy Essence mam taky, ale jeste jsem ho nezkousela a moc se mi libi odstin toho tretiho laku vzadu na fotce s laky Color & go od Essence :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak o stave mojich nechtov ja radšej teraz pomlčím :D Ale lakujem aj tak, neviem odolať :)
      S tou praxou veru nezávidím :(. Ja som len rada, že som na strednej prax nemala, takže sa mi takéto nedobrovolné obdobie bez laku vyhlo :)

      Odstrániť
  2. Mám asi 7 lakov, ale svoju zbierku plánujem rozšíriť. :) Striedam ich, momentálne som veľmi prekvapená výdržou laku od Catrice. Mám ho už 5. deň a stále vyzerá dobre! :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná sbírka, moc se mi líbí ty od Catrice, Rimmel space dust a L´oreál :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS