Top 5 • Sitcomy

16. marca 2015

Ahojte, dievčatá! :)
Mám ja taký pocit, štatisticky podložený, že môj prvý článok pre vás v rubrike Top 5 sa vám celkom páčil. Z čoho mám veľkú radosť a preto mi napadlo, že by nebolo na škodu v podobných článkoch pokračovať. Dneska (a asi ešte nejakú tú chvíľu) teda ešte zostaneme v obklopení kamier a scenárov, no tentokrát pre zmenu zaboríme do vôd seriálov, presnejšie situačných komédií.

Friends
Tak si povedzme otvorene - kto ich nemiluje? Pre mňa je tento seriál doslova srdcovka a hocikedy keď mám dlhú chvíľu, neviem, čo si začať alebo mám len zlý deň, veľmi rada sa skryjem v perinách s notebookom a klasickým humorom tejto nehynúcej legendy. Títo piati ľudia sa totiž za ten čas, odkedy som seriál videla prvý krát, stali aj mojimi virtuálnymi priateľmi a naozaj som si ich obľúbila.
Btw, všetky diely som videla nespočetne veľa krát, no aj tak ma vždy rozplače zasnúbenie Moniky a Chandlera...

Gilmore Girls
Viem, že toto nie je sitcom, no aj tak som sa rozhodla ho sem zaradiť, pretože spolu s Priateľmi je to jeden z mála seriálov, ktoré môžem pozerať stále dookola, milovať ho a nechať sa ním inšpirovať. A pokojne sa s vami stavím, že aj vy ste neraz snívali o tom, že by ste aspoň na deň boli tak nekonvenčné, bezprostredné a očarujúce ako Lorelai a Rory alebo o tom, ako do vášho života náhle vtrhne "badboy" Jess a otočí celý váš zabehnutý a stereotypný svet hore nohami, či že jedného dňa aj vy stretnete svojho Logana,  však mám pravdu? ;)


The Middle
Väčšina ľudí na svete, aspoň podľa môjho názoru, v sebe chová aspoň malú štipku škodoradosti a radi sa prizerajú na to, ako život niekoho iného je ešte komplikovanejší, neusporiadanejší a problémovejší. A prečo túto ľudskú vlastnosť neuspokojiť pri seriáli, ktorého postavy aj deje sú tak skvelo obklopené bežnými problémami, že človek zabudne na tie vlastné alebo sa aspoň dokáže inšpirovať tým, ako aj napriek všetkým problémom a komplikáciám, pri zachovaní si nadhľadu, je to predsa len lepší a zaujímavejší život...?


Mike&Molly
Tak popravde toto je jediný sitcom z tohoto môjho zoznamu, v ktorom nevidím (a nechcem) vidieť žiadnu hlbšiu pointu či morálny zámer. Viem, na toto som hrozná, ale už je to akosi súčasťou môjho života, že vo všetkom hľadám zmysel či význam. No tuto nie. Pri tomto seriáli chcem len ležať, sledovať, baviť sa a... nie predsa aj tento sa (nám) snaží niečo povedať. Že láska si nevyberá očami, že prechádza cez žalúdok (potvrdzujem), je plná vtipu a necháva človeku priestor aby bol sám sebou a taký, aký momentálne chce a dokáže byť. A že si ju zaslúži každý.


2 Broke Girls
No tak a na koniec moja posledná neodmysliteľná srdcovka. Nebudem vás už ale unavovať mojou interpretáciou tohoto príbehu (aj keď s tým som asi mohla prestať už skôr), no aj tak si myslím, že sa týmito dvomi kočkami môže človek nechať ľahko inšpirovať (alebo aspoň pobaviť). Priestoru je na to dosť, situácií tiež a ľahkosti, s akou je tu podávaný humor sa jednoducho nedá odolať...


A čo vy? Aká je vaša seriálová TOP 5? Inšpirujte ma :)
Majte krásny pondelok ♥
xoxo

8 komentárov:

  1. dva a pol chlapa :)
    doktorka Zoe
    upírske denníky
    pretty little liars
    šou billa cosbyho :D ...ale ich je vééééľa :) ani ma všetky nenapadajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pratele znam uz zpameti, muzu koukat furt dokola. Gilmorky taky zboznuju :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja nie som moc na sitcomy, ale prvé dva poznám a tiež ich mám rada :) Inak si občas pozriem Fraisera, Dva a pol chlapa alebo HIMYM...Aj keď neviem aká je presná definícia sitcomu :D Inak mám radšej serióznejšie seriály, nie takéto oddychovky :) Ale niekedy sa treba odreagovať práve takými :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HIMYM mám aj ja veľmi rada :)
      Ja práve inak seriály veľmi nepozerám, práve len vtedy, keď si chcem oddýchnuť, preto vyhľadávam skorej tie "jednoduchšie" :)

      Odstrániť
  4. Ze sitcomů miluju Dva a Půl chlapa a pak samozřejmě Přátelé :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Priateľov si spomínam aj ja.. pri nich sa mi v nedeľu relaxovalo najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ženy z rodu Gilmorovcov bol môj obľúbený seriál z detstva :D Teraz mám rada Bones, Simpsonovcov, Dva a pol chlapa, niekedy si pozriem aj BBT a momentálne (neviem akým zázrakom) fičím na Paneláku :D
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS