Top 5 • Animované filmy

23. marca 2015


Ahojte, kočky!
Vitajte pri dnešnom článku a prajem vám krásny pondelok :) Pre dnešný článok som sa rozhodla zvoliť opäť zas raz takú oddychovejšiu tému a aby sme začali ďalší týždeň čo najrozprávkovejšie, mohli by sme si spolu pozrieť nejakú rozprávku. A aké sú moje naj?

Toy Story
Príbeh, ktorý pozná hádam každý jeden človek na planéte s prístupom k televízii. Úžasne dojímavý a napínavý príbeh priateľstva, aké by chcel a mal aspoň raz za život prežiť každý. Samozrejme aj s nie práve šťastnými udalosťami, ktoré k tomu jednoducho patria a celému príbehu dodávajú to... TO. Toy Story jednoducho milujem už odkedy som ho ako dieťa prvý krát videla a vydržalo mi to doteraz.


The Lion King
Samozrejme Disney nesmie chýbať. A s ním aj slzy, smiech, radosť a láska na celý život. Tento príbeh je takisto moja neodmysliteľná srdcovka, pričom sám o sebe nie je ničím výnimočný ani prevratný, až na to, že sú tam krásne a spievajúce čičinky. No ale proste som na tejto rozprávke vyrástla a zo sentimentu si ju rada pustím aj v dnešnej dobe. To je niečo ako krupicová kaša - ako dieťa si ju zamilujete a neprestanete ju mať rady len preto, že už máte všetky zuby a svoj vek na prstoch už neukážete ;)


Anastasia
Samozrejme, že som ako malá tiež snívala o tom, aké by to bolo, keby som bola princeznou. A keďže som bola celkom bystré dieťa, veľmi skoro mi došlo, že naša rodina nie je aristokratického pôvodu napriek tomu, že sme bývali blízko hradu. Ale namiesto toho, aby som bola smutná a sklamaná, dostala sa ku mne rozprávka o Anastázii, ktorá od princeznej mala ešte ďalej ako ja a predsa ňou bola. A práve táto rozprávka ma naučila, že sny nie sú zbytočné, a že nie je všetko také, ako sa na prvý pohľad zdá a že jeden jednoducho nikdy nevie. "Pukrle" si preto trénujem každý večer pred zrkadlom. Tak. Pre istotu...


Shrek
Tohoto chlapíka vám určite netreba predstavovať. A určite vám ani nemusím hovoriť, čo je na tomto príbehu krásne a prečo ho mám tak rada. Som si totiž istá, že ste si všimli tú krásnu myšlienku toho, ako pravá láska nemusí vždy nutne byť tým, čo za pravú lásku považujeme a že niekedy je lepšie, keď sa naše sny nesplnia, pretože je nám jednoducho pre šťastie súdené niečo oveľa lepšie. A takisto tá rozprávka potvrdzuje môj názor, že somáriky nie sú také utiahnuté, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať...


Tangled
Než som túto rozprávku videla prvý krát, chameleóna som k životu vôbec nepotrebovala. Dneska mám problém bez neho prežiť každý jeden ďalší deň. A okrem tejto potreby som si z príbehu vzala to, že naše sny za nami nikdy neprídu samy a vždy je pre nich treba niečo spraviť - napríklad vyliezť von z veže (ktorá môže byť synonymom pre čokoľvek ;)


A čo vy, máte rady rozprávky? Ktoré sú vaše najobľúbenejšie?
Prajem krásny deň a celý týždeň ♥
xoxo

8 komentárov:

  1. Animaky miluji a Na vlasku je moje oblibena, stejne jako treba Ja,padouch, Princezna a zabak Ledove kralovstvi..Shrek uz je takova klasika :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lví král je pro mě připomínka dětství. Dále se ráda podívám na Dobu ledovou, Na vlásku, Já padouch a Ledové království. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Osobně můj nejoblíbenější animák je Jak vycvičit draka následovaný Legendární partou. Pak mám taky hodně ráda Na vlásku a Rebelka. No jo, taky ujíždím na animácích :).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moja najobľúbenejšia rozprávka je jednoznačne Madagaskar, ktorákoľvek časť. :D
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yes! Yes! A ještě jednou YES!
    Já prostě miluju animovaný filmy! ♥
    Všechny, který tu máš (prostě Shrek mě nikdy neomrzí :D) a pak i ty novější, ROTG, Frozen a HTTYD ♥ A Madagaskar a Doba ledová a... chápeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Animované rozprávky sú úžasné - ja milujem Lion King, Tangled, Frozen a Ako vycvičiť draka hlavne tá prvá časť sa mi veľmi páčila. A tiež ma baví Cililing, na ktorú som bola nedávno dokonca aj v kine. Anastasiu nepoznám, ale pozriem si ju určite.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja zbožňujem Turbo, Ratatuile, mravenčia polepšovňa, Ja padouch 1/2 ( mimoni ♥ ), gnomeo a julie :) shrek, šmolkov, tom a jerry :D proste všetky animované:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak okrem tých vyššie spomínaných ešte asi Frozen a Doba ľadová ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS