InstaMonth • February In Pictures

1. marca 2015


Ahojte, kočky! 
Prajem vám krásnu nedeľu a vítam vás pri prvom marcovom článku. Tiež máte takú radosť z toho, že už je marec? No ale keďže som sa rozhodla, že sa pokúsim čo najviac držať témy, poďte si so mnou teda zaspomínať, aký bol uplynulý február...
Ten môj bol rozhodne viac než pestrý. Plný farieb a celej škály emócií, objavovania, práce, nákupov - najmä na eBay. Bol to tiež mesiac fotiek, ktoré som sa snažila pridávať aj na ten Instagram, ako som pred mesiacom sľúbila. Takisto to bol mesiac snov, plánov a nádejí, dobrých i zlých rozhodnutí ale predovšetkým, bol to môj mesiac a snažila som si ho zariadiť čo najviac po svojom - minimálne tie časti, ktoré som mohla. Jednoducho som sa snažila tak nejako žiť v duchu prvého článku, ktorý som tento rok publikovala a darilo sa mi to o ničo viac ako v januári. 
Dúfam ale, že tento mesiac - marec - na tom bude ešte o niečo lepšie :) 
xoxo

4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS